قدس آنلاین- یزد : رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزدگفت : با جذب مشارکت های عمومی در بخش صنعت ،استان رتبه پنجم کشوری پرداخت تسهیلات برای رفع موانع تولید را به خود اختصاص داده است

رتبه پنجم کشوری استان یزد برای پرداخت تسهیلات برای رفع موانع تولید

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ،محمدرضا علمدار یزدی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت : از ابتدای فعالیت کارگروه تسهیل در استان یزد تاکنون 451 جلسه کمیته تخصصی و کارشناسی و 30جلسه اصلی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان برگزار شده است.

وی افزود: دولت از ابتدای اردیبهشت تسهیلاتی به منظور حمایت از تولید اختصاص داده، که بر اساس مصوبات کارگروه تسهیل در هر استان به صنایع پرداخت می شود.

علمدار یزدی با اشاره به این که در بیش از دو هزار صنعتگتر در سامانه بهیت یاب سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان یزد ثبت نام کرده اند،‌ خاطرنشان ساخت: تاکنون بیش از یک هزار 800 مورد از پرونده های تشکیل شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به استقبال مطلوب از تسهیلات حمایتی صنایع در استان یزد گفت: استان یزد رتبه پنجم کشوری را از نظر وضعیت پرداخت تسهیلات به متقاضیان به خود اختصاص داده است.

وی افزود : در حال حاضر پرداخت یک هزارو 520 میلیون ریال برای 163 پرونده ورودی به کارگروه تسهیل در استان یزد تصویب شده که از این تعداد 16 درصد در بخش مبلغ و 14 درصد پرونده‌ها به پایان رسیده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.