وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران در صنعت ساخت انواع مخازن سنگین و صنعتی در حوزه تولید به خود کفایی رسیده است.

نعمت زاده: ایران در ساخت انواع مخازن خودکفا شده است

به گزارش ایرنا، محمدرضا نعمت زاده روز یکشنبه در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی در حاشیه آیین بهره برداری از یک شرکت صنعتی در شهرک صنعتی حاجی آباد اراک در جمع خبرنگاران افزود: تمامی ماشین آلات و تجهیزات آزمایش و ارزیابی انواع مخازن صنعتی نیز در داخل کشور طراحی و ساخته می شود که این مزیتی بزرگ است. 
وی ادامه داد: مدیران و مسئولان شرکت انرژی صنعت خاورمیانه( تولید کننده مخازن)، از برترین و شناخته شده ترین متخصصان حوزه ماشین آلات هستند و این مخازن نیز با بالاترین استانداردها تولید می شود و در اختیار کارخانه های خودرو سازی قرار می گیرد. 
به گزارش ایرنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولیدات این واحد صنعتی در خودروهای گازسوز مورد کاربرد دارد. 
نعمت زاده، به قابلیت ها و توانایی های سرشار استان مرکزی در تولیدات صنعتی و به ویژه ماشین آلات و مخازن اشاره کرد و افزود: امیداست روزی در تامین تمامی تجهیزات مورد نیاز کشورو حوزه فناوری های پیشرفته به خودکفایی برسیم. 
وی، حضور در استان مرکزی و بازدید از چند واحد نمونه صنعتی و تولید را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: بیش از 10 طرح مهم امروز( یکشنبه) و فردا همزمان با حضور کابینه دولت در استان مرکزی به بهره برداری می رسد. 
به گزارش ایرنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت با ابراز خرسندی از افتتاح این واحد، خاطرنشان کرد: فناوری، طراحی و روش های مهندسی بهینه در این واحد به خوبی مشاهده می شود. 
نعمت زاده، درباره مصوبات اقتصاد مقاومتی در این استان نیز خاطرنشان کرد: این مصوبات در دست انجام است و معتقدیم که همه آن ها انجام خواهد شد و در حال حاضر برخی تصمیم های کوتاه مدت، عملیاتی شده و پاره ای دیگر نیز نیازمند زمان بیشتری است. 
وی اضافه کرد: اغلب طرح ها نیازمند حمایت های مالی و تامین اعتبار است که این امر در نظام بانکی کشور در حال بررسی است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.