اولین قطارهای پنج ستاره حرم به حرم‌ با ظرفیت روزانه بیش از ۶۴۰ مسافر از قم به مشهد از روز سوم آبان‌ماه سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

قطارهای ۵ ستاره حرم تا حرم روی ریل افتادند
‌به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه‌آهن خراسان رضوی، اولین قطارهای پنج ستاره، ویژه‌ مجاوران و مسافران مرقد مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از قم به مشهد و بالعکس با هدف ارائه‌ خدمات ویژه به زائران این شهرهای مقدس راه‌اندازی می‌شود.
قطار فدک اولین قطار با خدمات پنج ستاره در این مسیر است که همه روزه ساعت ۱۶:۴۰ از قم به سمت مشهد حرکت کرده و ساعت مراجعت از مشهد ۱۶:۳۶ است.
این قطارها جمعاً با ۱۶سالن و با ظرفیت کل ۶۴۰ نفر از روز دوشنبه سوم آبان ماه ۱۳۹۵ در مسیر قم – مشهد و بالعکس به‌صورت همه روزه حرکت خود را آغاز می‌کند.
طبق اعلام فدک به مناسبت افتتاح این قطار تا تاریخ ۲۵/۰۸/۹۵، بلیت این قطار با تخفیف ویژه به قیمت تهران- مشهد به مسافران عرضه می‌شود و در واقع هزینه‌ قم-تهران و بالعکس در این مسیر محاسبه نمی‌شود.
مسافران و زائران ‌برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت، تخفیفات، نحوه‌ خرید بلیت و طرح‌های مربوط به سفرهای گروهی می‌توانند علاوه بر مراجعه به پایگاه اینترنتی فدک به نشانی www.fadaktrains.ir، با سامانه‌ ‌ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن‌های ۴۳۶۲۴-۰۲۱ تماس بگیرند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.