قدس آنلاین- ایلام: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام گفت: ۹۸ درصد از گندم کاران ایلامی به صورت ۱۰۰ درصدی مطالبات خود را بابت فروش تضمینی گندم دریافت کرده اند.

پرداخت ۹۸ درصدی مطالبات گندم کاران ایلامی

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، کامران سلیمان پور با بیان اینکه حدود ۲ درصد کشاورزان باقی مانده نیز بین ۳۰ تا ۷۰ درصد از طلب خود را دریافت کرده اند، اظهار داشت: با پیگیری های به عمل آمده و همراهی و همکاری متولیان امر، کل یا بخشی از مطالبه خرید گندم به حساب همه کشاورزان این استان واریز شده است.

 وی با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز طرح خرید گندم تضمینی،  تاکنون ۳۳۵  میلیارد تومان به گندم کاران استان پرداخت شده است، افزود: ۶ میلیارد تومان از مطالبه کشاورزان گندم کار استان هنوز پرداخت نشده که امیدواریم در سریع ترین زمان ممکن مابقی  طلب آنها هم پرداخت شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام مجموع مطالبات کشاورزان استان ایلام بابت فروش تضمینی محصول گندم خود به شرکت غله را ۳۴۱ میلیارد تومان ارزیابی کرد و بیان داشت: ۱۲۵ هزار هکتار از اراضی استان ایلام در سال زراعی ۹۵ - ۹۴ زیر کشت گندم رفته بود که از این مقدار ۴۴ هزار هکتار اراضی آبی و ۸۱ هزار هکتار نیز اراضی دیم بوده است.

کامران سلیمان پور با بیان اینکه در مجموع امسال ۲۶۵ هزار تن گندم معمولی و دروم از کشاورزان این استان به صورت تضمینی خریداری شده است، یادآور شد: از این مقدار گندم خریداری شده، ۱۹۸ هزار تن گندم معمولی و ۶۷ هزار تن گندم دورم است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.