قدس آنلاین - آبادان - زهره کریمی : معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبادان گفت :در بحث رشد آموزش با شش رتبه صعود در جایگاه 11استانی در بین 40 منطقه استان خوزستان قرار گرفته ایم.

شش رتبه صعود آموزشی در آموزش و پرورش آبادان

جواد علوانیان در ادامه افزود: تجزیه و تحلیل امتحانات پایانی سال ٩٥-٩٤ نشان از رشد وارتقا در بحث آموزش دارد واین حاصل نمی شود جز در سایه تلاش وبرنامه ریزی آموزشی شما سر گروه های آموزشی و معلمین گرامی ، در بعضی از رشته های و گروه ها ی آموزشی رشد بسیار عالی و جهشی داشته ایم نتایج تجزیه وتحلیل نتایج امتحانات خرداد 95 نشان می دهد در رشته های نظری با جمعیت دانش آموزی 20367 نسبت به سال گذشته 0/77رشد ، دررشته های فنی با جمعیت دانش آموزی 2526نسبت به سال قبل آن 1/14رشد و در پیش دانشگاهی با جمعیت دانش آموزی 6084رشد 0/83داشته ایم و در نهایت آموزش و پرورش آبادان با 6 رتبه صعود در جایگاه 11استانی در بین 40 منطقه استان خوزستان قرار گرفت .

  وی ادامه داد : در سال تحصیلی پیش رو نیز خواستار تداوم این حرکت و موج آموزشی بسیار عالی هستیم که در سال گذشته با همت عالی معلمین وبا برنامه ریزی آموزشی صحیح آغاز شده .

علوانیان توضیح داد: فلسفه گروه های آموزشی جلب مشارکت دییران در رشته های مربوطه وایجاد انگیزه برای زیر گروه است تا پویایی و چالش در گروه های آموزشی رخ دهد که نتیجه آن موج مثبت آموزشی خواهد بود .

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبادان از سر گروه ها خواست که به طور جدی و مستمر با واحد کارشناسی  گروه های آموزشی اداره ارتباط داشته باشند کتابهای درسی مربوطه خود را مورد نقد و بررسی قرار دهند و ونقاط ضعف واشکالات معلمان زیر گروه خود را رفع و نقاط قوت آنهارا شاخص نمایند .

علوانیان افزود :برای همه گروه آموزشی بصورت تخصصی جلسات برگزار گردد تا به مشکلات هر رشته و پایه تحصیلی به طور جدی رسیدگی شود .

وی  تشکیل کمیته های تخصصی هررشته تحصیلی را که متشکل از معلمان نخبه می باشد را در راس کارگروه های آموزشی قرارداد.

واز سر گروه ها خواست در طی بازدید از مدارس و معلمین زیر گروه خود نیاز سنجی آموزشی را انجام دهندتا در بحث راه اندازی کارگاه های آموزشی نیاز معلم در نظر گرفته شود و به امید خدا خروجی خوبی از این فعالیت ها در بحث رشد وارتقإ آموزشی داشته باشیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.