قدس آنلاین- سمنان- حسین بابا محمدی: سرپرست خدمات شهری شهرداری شاهرودگفت: ۹۵درصد از مناطق سطح شاهرود به سیستم مکانیزه حمل پسماند مجهز شده که ۵ درصد باقی مانده طی مدت ۱۰روز به این سیستم مجهز خواهد شد.

شاهرود به سیستم مکانیزه حمل پسماند مجهز شد

حمید رضا ناصری با اشاره به اینکه قسمتی از هسته مرکزی شهر و بافت قدیم خیابان مصلی، آبشار، قسمتی از خیابان ساحلی و باغزندان هنوز به سیستم مکانیزه تجهیز نشده اند ، افزود: ما این قول را می دهیم که در کمترین زمان این بخشها به سیستم مکانیزه حمل پسماند مجهز شوند.

وی با بیان اینکه یکی از فواید این سیستم نسبت به سیستم سنتی سرعت عمل بالاتر و زمان کمتر در جمع آوری زباله است، اظهار داشت: امیدوارم در مدت کوتاه رضایت مندی همشهریان را از این سیستم شاهد باشیم.

سرپرست خدمات شهری شهرداری شاهرود با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در ایام محرم در راستای پاکیزگی و نظافت شهر، ابراز داشت: همزمان با این ایام تمام نیروهای خدمات شهری برای حفظ نظافت شهر و همکاری با هیات عزاداری در حالت آماده باش بودند تا هیچ گونه خدشه ای در پاکیزگی شهر خصوصا در هسته مرکزی به دلیل حجم بالای مساجد وارد نشود.

ناصری با اشاره به افزایش تولید زباله های خشک به دلیل افزایش نذورات مردمی پسماند در مناطق مختلف به صورت ۲۴ساعته برای جمع آوری پسماند شهری فعال بودند.

وی با تاکید بر اینکه بر اینکه تمرکز اصلی نیروهای مدیریت پسماند و خدمات شهری برای حفظ نظاوت شهر بوده است، عنوان داشت: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری در این ایام درراستای حفظ نظارفت و پاکیزگی شهر برای عزاداران حسینی بود.

وی با بیان اینکه نظافت و پاکیزگی سطح شهر وظیفه خدمات شهری شهرداری است، اعلام داشت: از جمله کارهایی که در این راستا انجام شد غباروبی ۹۵تا۱۰۰مدرسه قبل از بازگشایی مدارس بود که با تلاش همکاران پاک بان شهرداری شاهرود انجام گرفت.

وی از همکاری سازمان خدمات شهری و آموزش و پرورش در راستای نظافت و حفظ پاکیزگی در ورودی مدارس خبر داد و گفت: طی تماس های مکرر در راستای نظافت ورودی مدارس و یا بازدیدهای متفاوت این امر محقق شده است.

سرپرست خدمات شهری فرهنگ سازی در بخش مدیریت پسماند به شهروندان را از جمله اولویت های این واحد عنوان کرد و افزود: در این راستا پرسنل خدمات شهری با پخش تراکت در منازل و همچنین نصب پلاکارتها در محل تجمع بر روی زمین سعی کرده ایم قدمهای بلندی را برداریم.

ناصری در زمینه جمع آوری پسماند مکانیزه از سطح شهر ، شهرک انقلاب را به عنوان شهرک نمونه در سطح شهر نام برد و اضافه کرد: این شهرک با همکاری تنگاتنگ این مجموعه کمک شایانی در پاکیزگی محله و شهرک انجام داده است.

وی در پایان همکاری شهروندان را به پرسنل خدمات شهری خواستار شد و اضافه کرد : لذت بردن از نظافت و پاکیزگی هر چه بیشتر شهر حق مسلم هر شهروندی است و امیدواریم با همکاری شهروندان بتوانیم آن گونه که شایسته است این وظیفه را به انجام برسانیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.