نماینده مردم شاهین دژ و میاندوآب گفت: تحولات یک ماهه اخیر لبنان نتیجه شکست های زنجیره ای سعودی در عراق،سوریه و یمن است که منجر به قهر سعدحریری با قاتلان رفیق حیری در بیروت شده است.

شکست های زنجیره ای سعودی در لبنان تکمیل شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه ملت ، جهانبخش محبی نیا ، ضمن ابراز خرسندی از حل و فصل بحران ریاست جمهوری لبنان گفت: بیروت ظرف 2سال گذشته روزهای سخت و کشنده ای را از سر گذرانده است.
نماینده مردم شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت:انتخاب میشل عون به ریاست جمهوری لبنان اقدامی است که قدرت جبهه مقاومت را در عرصه سیاسی لبنان افزایش خواهد داد.
وی تصریح کرد: لبنان کشوری است که در نگاه فرانسوی ها همچنان به عنوان یک مستعمره نگریسته می شود اما مساله اساسی اینجاست که رژیم سعودی دنبال سیاست زمین سوخته در عروس خاورمیانه است.
محبی نیا گفت: رژیم سعودی تلاش های بسیاری انجام داده است که آتش جنگ سوریه را به لبنان بکشاند اما حزب الله با هوشمندی توانسته است توطئه های ریاض را ناکام بگذارد.
وی گفت: تحولات یک ماهه اخیر لبنان نتیجه شکست های زنجیره ای سعودی در عراق،سوریه و یمن است که منجر به قهر سعدحریری با قاتلان رفیق حیری در بیروت شده است.
این نماینده مجلس دهم گفت: شکست توطئه های سعودی در لبنان اتفاق خوشایندی است که در آینده تبعات محاسبه نشده ای برای ریاض در پی خواهد داشت.
وی تاکید کرد: بازگشت آرامش به لبنان با انتخاب میشل عون به ریاست جمهوری اتفاقی است که می تواند بر وضعیت میدانی جنگ سوریه نیز تاثیراتی داشته باشد و روند شکست تروریست های تکفیری را نیز تسهیل کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.