سرمربی آرسنال بعد از برد و صعود تیمش در جام اتحادیه فوتبال انگلیس اظهار کرد نمایش‌های این‌چنینی باید ادامه‌دار باشند.

ابراز رضایت ونگر از نمایش آرسنال در جام حذفی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اسکای اسپورت، آرسنال در جام اتحادیه انگلیس کار آسانی برابر ریدینگ داشت و توانست با دو گل به پیروزی برسد و به دور بعد راه پیدا کند.

آرسن ونگر برای این دیدار ۹ تغییر در تیم خود داده بود. او در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: احساس کردیم بازیکنان در وضعیت خوبی قرار ندارند و خسته هستند. به همین خاطر از بازیکنان ذخیره استفاده کردم. هولدینگ شب بسیار خوبی را سپری کرد و نشان داد می تواند بازیکن تاثیرگذاری برای ما باشد. آینسلی هم بسیار خوب ظاهر شد. بازی های زیادی پیش‌رو داریم. طبیعی است که نمی توان از همه بازیکنان استفاده کرد. همه بازیکنان در آرسنال به خوبی می دانند اگر خوب بازی کنند، در ترکیب اصلی قرار می گیرند. این بهترین انگیزه برای آنهاست.

سرمربی آرسنال به ستایش از الکس چمبرلین پرداخت. او ستاره تیمش بود و هر دو گل بازی را به ثمر رساند. ونگر در این مورد هم گفت‌: الکس با وجود این که عملکرد خوبی داشت اما کمی عصبی بود. او در بازی های اخیر، پیشرفت زیادی داشته است. اطمینان دارم که بازی به بازی بهتر خواهد شد. هر بازیکنی می خواهد در ترکیب اصلی قرار بگیرد، باید در همه بازی ها خوب باشد و تلاش زیادی از خود نشان بدهد.

او در پایان سخنانش نیز گفت‌:  بازی راحتی برای ما بود. با شایستگی به دور بعد راه پیدا کردیم و خوشحالم که برابر ردینگ به پیروزی رسیدیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.