قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور : مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه بیش از هزار شرکت کننده و عوامل اجرایی در این دوره از مسابقات پذیرایی شدند، گفت: استان گیلان در برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم سربلند ظاهر شد.

استان گیلان در برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم سربلند ظاهر شد

حجت الاسلام والمسلمین ولی الله عادلی در همایش تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار داشت: خوشحالیم که خداوند عنایت برگزاری این رویداد بزرگ را نصیب گیلان کرد.

وی با اشاره به حجم گسترده کار در برگزاری این دوره از مسابقات و بیان اینکه نور کلام الهی در طول 12 روزه برگزاری مسابقات از گیلان به تمام جهان صادر شد، افزود: برگزاری این سطح از مسابقات با حضور نمایندگان قرآنی از تمامی استان‌ها در گیلان بی‌نظیر بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با تاکید بر اینکه عوامل اجرایی برگزاری این مسابقات، کار شبانه‌روزی و طاقت فرسایی را در این ایام مدیریت کردند، تصریح کرد: بیش از هزار شرکت کننده و عوامل اجرایی در این دوره از مسابقات پذیرایی شدند.

عادلی با بیان اینکه این دوره از مسابقات همه روزه شاهد بیش از هزار مهمان از سراسر استان بوده است، بیان کرد: کارهایی که از روی دل و با ارادت به خداوند انجام شود به بهترین شیوه ممکن به نتیجه می‌رسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه برکت قرآن و کلام خدا برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم  تضمین کرد، افزود: گیلان در برگزاری این مسابقات سربلند ظاهر شد.

عادلی با تاکید بر همدلی و همزبانی برادران و خواهران عوامل اجرایی در این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: فرزندان گیلان زمین توانایی کارهای گسترده و عظیم را به شیوه شایسته دارا هستند.

وی با تقدیر و تشکر از تمامی دست اندرکاران برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بیان کرد: گیلان با برگزاری سی و نهمین مسابقات سراسری قرآن کریم بار دیگر حماسه‌ای ارزنده در تاریخ غنی خود به یادگار گذاشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.