شاخص بورس و اوراق بهادار در 8 آبان ماه سال 95، با 1041 واحد رشد همراه بود و این در حالی است که شاخص بازار فرابورس نیز رشد 10 واحدی را تجربه کرد.

لبخند بورس به سهامداران/ شاخص بورس 1041 واحد رشد کرد

به گزارش میزان، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۰۴۱ واحد رشد به پله ۸۰ هزار و ۳۴۰ واحدی صعود کرد.                
                                   
در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۲۳۷  سهم اوراق بهادار به ارزش دو میلیارد و ۷۷۲ میلیون و ۸۴ هزار ریال در بیش از ۸۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.                    
                                   
بر این اساس شاخص‌ها به طوری که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۳۶۷ واحد و شاخص بازار اول ۹۸۴ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۲۴۰ واحد، شاخص بازار دوم ۷۵۸ واحد، شاخص کل(هم‌وزن) ۱۳۳ واحد، شاخص قیمت(هم‌وزن) ۱۰۶ واحد  رشد را تجربه کرده است.              
                                   
نمادهای پر بیننده معاملات امروز ایران خودرو، زامیاد، پالایش نفت بندر عباس، واسپاری ملت، سرمایه‌گذاری رنا، آهنگری تراکتورسازی ایرانف سرمایه‌گذاری سایپا با رشد به کار خود پایان دادند. 
 
*معاملات بازار فرابورس:                    
                                  
شاخص بازار فرابورس با رشد ۱۰ واحدی به پله ۸۳۹ واحدی رسید.              
                                   
در معاملات بازار فرابورس تعداد ۴۲۱ هزار و ۴۰۳  سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۳۷۱ میلیون ۳۹۷ هزار ریال در بیش از ۲۹ هزار نوبت معاملاتی دادوستد شدند. 
  
نمادهای پر بیننده معاملات بازار فرابورس آتیه داده پرداز، مدیریت انرژی امید تابان هور، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، ریل داده سیر با روند صعودی و نمادهای دامداری تلیسه نمونه، ، پالایش نفت لاوان، سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید با روند نزولی به کار خود پایان داد.    
  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.