قدس آنلاین: با تلاش مأموران پلیس آگاهی عاملان 29 فقره جیب بری از مسافران اتوبوس‌های شهر مشهد دستگیر شدند. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی چند فقره جیب بری از خانم‌ها در داخل اتوبوس‌های درون شهری مشهد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان قرار گرفت.

دو زن جیب بر با 29 فقره سرقت به زندان برگشتند

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه شمال شهر مشهد مأمور رسیدگی به این پرونده شده و با کمک تعدادی از مالباختگان چهره فرضی متهمان که دو زن جوان هستند را شناسایی کردند.

سرهنگ رزمخواه تصریح کرد: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با سرقت پایگاه شمال پس از چند روز کنترل نامحسوس اتوبوس‌ها سرانجام روز جمعه متهمان را در حال جیب بری از خانمی میانسال دستگیر کردند. وی ادامه داد: متهمان 37 و 42 ساله که هر دو سابقه‌دار و به تازگی از زندان آزاد شده‌اند، در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند که در ادامه تحقیقات و در مواجهه با تعدادی از مالباختگان و ادله و مستندات کشف شده به 29 فقره جیب بری از خانم‌ها در داخل اتوبوس‌های درون شهری اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی بنا به احکام صادره قضایی مجدداً روانه زندان شدند و شهروندان گرامی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با ستاد خبری پلیس آگاهی با شماره 2183700 تماس گرفته و یا با مراجعه به پایگاه شمال شکایات خود را مطرح و پیگیری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.