قدس آنلاین -خوزستان -زهره کریمی : مدیر عملیات حفاری خشکی – چهار شرکت ملی حفاری ایران گفت: در نیمه نخست امسال ۲۷ حلقه چاه نفت و گاز از سوی این مدیریت در مناطق نفتخیز کشور، حفر، تعمیر و تکمیل شد.

حفر و تکمیل ۲۷ حلقه چاه نفت و گاز در قالب پروژه های حفاری

 احمد تمدن افزود: از این تعداد چاه، ۱۲ حلقه حفر و ۱۵ حلقه تعمیر و تکمیل و در اختیار شرکت های متقاضی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: از شمار چاه های پیش گفته ۱۱ حلقه توسعه ای، یک حلقه اکتشافی و ۱۵ حلقه تعمیری بوده است که در میدان های نفتی آزادگان و یاران جنوبی، آذر، دارخوین، میدان گازی کیش و منطقه صوفیکم حفاری و تکمیل گردید.

تمدن با اشاره به اینکه از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه سال جاری در مناطق عملیاتی که دکل های این مدیریت استقرار دارد، بیش از  ۳۴ هزار و ۶۴ متر حفاری صورت گرفت، گفت: مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۴ در این مدت در مجموع ۱۷ دستگاه سنگین حفاری در اختیار داشته است.

مدیر عملیات حفاری خشکی – چهار شرکت ملی حفاری ایران در پیوند با این مطلب افزود: این دکل ها در حوزه عملیاتی شرکت های مهندسی و توسعه نفت (متن)، نفت و گاز اروندان، سروک آذر و نفت خزر استقرار و در مدار عملیات قرار داشته است.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی کارکنان سختکوش این مدیریت در تحقق برنامه های تعریف شده، اظهار کرد: در این مدت حفاری سه حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی  به مدت ۱۵ روز زودتر از برنامه پیش بینی شده از سوی کارفرما به اتمام رسید.

تمدن بازنگری فرآیند پذیرش و اجرای پروژه، بهبود فرآیند ارتباط با مشتری، افزایش کیفیت خدمات و سهم در بازار حفاری،  اجرای کار طبق برنامه زمان بندی، افزایش انطباق میان زمان واقعی عملیات با زمان پیش بینی شده و ارتقاء ضریب ایمنی را از شمار اهداف امسال این مدیریت عنوان کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.