به همت دانشگاه فردوسی مشهد آیین بزگداشت دکتر محمد کاظم خواجویان ساعت 9:30 روز سه شنبه، 11 آبان ماه 1395 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار خواهد شد.

آیین بزرگداشت دکتر محمدکاظم خواجویان در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به همت مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه و با همکاری گروه تاریخ دانشکده ادبیات و علوم انسانی، آیین بزرگداشت دکتر محمدکاظم خواجویان، رئیس خوشنام و تاثیرگذار دانشکده ادبیات و علوم انسانی در دهه شصت دانشگاه برگزار می شود.

همچنین این مرکز در نظر دارد کتابچه ای از خاطرات و یادداشت های دوستداران و شاگردان و همکاران ایشان را منتشر کند و به همین خاطر از عزیزان درخواست کرده است که خاطرات، نوشته ها و عکس ها و اسناد خود را حداکثر تا 30 مهر به مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه به آدرس تلگرامی @mafakherferdowsi ارسال نمایند.

گفتنی است مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه تا کنون بیش از ده بزرگداشت و نکوداشت بزرگان و مفاخر دانشگاه را برگزار کرده است که نکوداشت دکتر سیدجلال الدین آشتیانی، دکتر غلامحسین یوسفی، پروفسور فاطمی، دکتر علی شریعتی، استاد کاظم مدیرشانه چی و استاد محمد واعظ زاده خراسانی از آن جمله می باشند.

این مرکز در دور جدید فعالیت خود از سال 92 ، با برگزاری دست کم یک مراسم در سال، تلاش دارد که با زنده نگه داشتن یاد و خاطره مفاخر و بزرگان دانشگاه به ایجاد انگیزه در بین دانشجویان و نسل جوان و همچنین تقویت روحیه خودباوری در بین آنان بپردازد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.