​قدس آنلاین- ایلام: مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان ایلام گفت: در بخش کشاورزی ۲۹۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

پرداخت ۲۹۱میلیارد ریال تسهیلات  به بخش کشاورزی ایلام

 به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حیدر نعمتی با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی یکی از مهمترین اولویت های کاری در استان است، اظهار داشت: برای ۳۴ طرح در زمینه کشاورزی، ۲۹۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه رفع موانع و تسهیل امور واحدهای تولیدی و صنعتی از سیاست های کشور است، افزود: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شده، سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی دولت به جد پیگیری می شود و همه باید برای رفع مشکلات و مسائل اقتصادی کشور تلاش کنند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان ایلام با بیان اینکه از مجموع یک هزار و ۲۵۳ طرح ثبت نامی استان، یک هزار و ۹۵ طرح مربوط به حوزه جهاد کشاورزی و مابقی طرح ها مربوط به حوزه صنعت و تجارت هستند، یادآور شد: پس از بررسی کارشناسان از این تعداد طرح، ۵۸۶ طرح تأیید و مابقی نیز در مرحله ابتدایی بدلیل عدم توجیح اقتصادی و نداشتن شرایط دریافت تسهیلات حذف شدند.

حیدر نعمتی با اشاره به اینکه از۵۸۶ طرح تأیید شده، ۱۰۷ مورد در مرحله عقد قرارداد هستند، تصریح کرد: ۴۳ پرونده دیگر نیز به کمیته بررسی برای تکمیل پرونده عودت داده شده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.