قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور :به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، دومین جلسه مدیریت بحران شرکت گاز استان گیلان به ریاست مهندس جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

همکاری همه جانبه با شرکت گاز استان مازندران برای پایداری جریان گاز در شمال کشور

در این جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن اعلام آمادگی کلیه واحدهای شرکت به منظور پایداری جریان گاز در فصل سرما به مانور افت فشار گاز در مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: این مانور در روزهای آتی و بر اساس سناریوی تعیین شده از سوی مدیریت گازرسانی در شرکت گاز مازندران و با همکاری شرکت های گاز استانی معین ( گیلان و گلستان) در شهر ساری برگزار می شود.

مهندس ظهیری ادامه داد:  این مانور به منظور افزایش آمادگی برای مقابله با افت فشار گاز و شناسایی نقاط آسیب پذیر در مازندران انجام می شود.

وی با اشاره به اهمیت پایداری جریان گاز در کل کشور، استمرار جریان گاز برای مشترکین خانگی را از اهداف اساسی  شرکت گاز برشمرد و از همه مردم و مشترکین عزیز خواست تا با مصرف بهینه و رعایت صرفه جویی بویژه در هنگام سرما و برودت هوا، امکان استفاده از گاز را برای هم میهنان ساکن در استانهای دیگر بویژه مناطق سردسیر فراهم نمایند.

در این جلسه شرح وظایف واحدهای عملیاتی و پشتیبانی به منظور همکاری همه جانبه با شرکت گاز مازندران مشخص گردید و تصمیمات لازم درخصوص کنترل میزان برداشت و جریان گاز خط 30 اینچ سراسری رشت به نکا به منظور تزریق گاز تعیین شده به مازندران اتخاذ گردید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.