تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری که نمایش خوبی نداشت و نتوانست موقعیت هایی را روی دروازه یک حریف دسته اولی ایجاد کند، به سختی از سد مس کرمان گذشت تا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

استقلال به سختی از سد مس گذشت

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور عصر امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان مس کرمان بود که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و کار به وقت های اضافه کشید و در نهایت استقلال یک بر صفر برنده شد. محسن کریمی(۱۱۴) برای استقلال گل زد.

در این دیدار که با استقبال کم تماشاگران برگزار شد دو تیم در نیمه اول نمایش پایاپایی را ارائه دادند اما سهم مس کرمان در حمله به دروازه حریف بیشتر بود.

در نیمه دوم هم شرایط به سبک نیمه اول دنبال شد و دو تیم نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند. استقلالی ها هم که انتظار می رفت نمایش هجومی داشته باشند عملا نتوانستند دروازه حریف را تهدید کنند تا کار دو تیم در نود دقیقه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در وقت اضافه اول اتفاق خاصی رخ نداد اما در وقت اضافه دوم و در دقیقه ۱۱۴ محسن کریمی از اشتباه خط دفاعی مس کرمان نهایت استفاده را برد و با یک فرار خوب دروازه مس کرمان را باز کرد تا تیمش راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

استقلال در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف برنده دیدار تیم های صبای قم و شهدای گروس بیجار برود. هدایت صبای قم را صمد مرفاوی بازیکن پیشین استقلال برعهده دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.