قدس آنلاین -آغاجاری -زهره کریمی :مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از ساخت موفقیت آمیز کوپلینگ توربین  سولارساترن برای نخستین بار از سوی این شرکت  خبر داد.

ساخت کوپلینگ توربین سولار ساترن در شرکت آغاجاری

 ابراهیم پیرامون عنوان کرد: در پی آسیب دیدگی و شکستگی کوپلینگ ارتباطی توربین سولارساترن T-1001S تأسیسات بهره برداری رامشیر کارشناسان نگهداری و تعمیرات شرکت موفق به ساخت این قطعه با همکاری شرکت خصوصی داخلی شدند.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع و نیاز عملیاتی تأسیسات به این توربین ساخت این قطعه با ظرفیت شرکت های داخلی در دستور کار قرار گرفت که در حداقل زمان ممکن با استفاده از توان داخلی و رعایت استانداردهای جهانی این قطعه ساخته و در مدار عملیاتی قرار گرفت و در حال حاضر با 1030ساعت کارکرد با دور 2200rpm در شرایط عادی در چرخه تولید می باشد.

پیرامون با اشاره به لزوم حمایت از تولید کنندگان داخلی تصریح کرد:‌ حمایت از شرکت های داخلی و استفاده از ظرفیت های بومی منطقه یکی از شاخص های اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است که می توان با تکیه بر آن وابستگی اقتصادی به بیگانگان را قطع کرد.

وی افزود:  کارکنان شرکت آغاجاری  در تلاش اند با رعایت راهبرد های اصلی اقتصاد مقاومتی در راستای خودکفائی و افزایش بهره وری بیش از پیش حرکت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.