قدس آنلاین: معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد گفت: در شامگاه دهمین روز از آبان زوج میانسال مشهدی براثر استشمام گاز منوکسید کربن، جان خود را از دست دادند.

 قاتل خاموش زوج میانسال مشهدی را به کام مرگ کشید

به گزارش قدس آنلاین، آتشپاد سوم مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: در شامگاه دهمین روز از آبان زوج میانسال مشهدی براثر استشمام گاز منوکسید کربن، جان خود را از دست دادند.

وی در تشریح این حادثه غمبار افزود: این حادثه شب گذشته، در تماس بازپرس ویژه قتل با آتش نشانی اعلام شد که زوج میانسالی در منزل مسکونی خود دچار گاز گرفتگی شده اند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد اظهار کرد: بر همین اساس نیروهای عملیاتی سازمان از ایستگاه شماره دوم سریعا در محل حادثه واقع در خیابان شهید رستمی حاضر شدند.

رضایی ادامه داد: ماموران آتش نشانی پس از حضور در محل حادثه، اعلام کردند که این زوج میانسال در زیرزمین حدوداً 40 متری یک ساختمان مسکونی دو طبقه بر اثر گاز گرفتگی دچار مسمومیت شدید و در پی آن دچار مرگ خاموش شده اند.

وی بیان کرد: پسر جوان این خانواده با حضور در منزل و روبرو شدن با این واقعه تلخ، بلافاصله عوامل امدادی را در جریان این حادثه قرار داد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد تصریح کرد: طبق بررسی های اولیه "امیر رضا منصوری " فرمانده نجات ایستگاه شماره دوم این سازمان، کشیدن لوله دودکش آبگرمکن از آشپزخانه به حمام و سپس به پشت بام و مسدود بودن مسیر دودکش موجب انتشار گاز در فضای محصور منزل شده بود.

رضایی تاکید کرد: علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.