قدس آنلاین: رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: حقوق بشر کلمه زیبا و خوبی است اما آمریکای جنایتکار و پیروانش سعی دارند با سوء استفاده از کلمه حقوق بشر مردم را فریب دهند.

آمریکای جنایتکار می‌خواهد با سوء استفاده از کلمه حقوق بشر مردم را فریب دهد

به گزارش قدس آنلاین، محمود فقیهی در مجمع دو سالانه سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور که در محل سالن همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: براساس آیات قرآن، حق هدایتگر است و سعادتمندی می‌آورد و راه حق راه سلامت و استواری است و بیان می‌کند که حق را با لباس باطل ملبس نکنید.

وی افزود: دشمن با ملبس کردن باطل به حق درصدد ایجاد گمراهی و ضلالت است چرا که برای پیگیری امیال و اهداف خود ناچار است که باطل را حق جلوه دهد و لباس حق بر باطل بپوشاند.‌

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با بیان اینکه نفاق بزرگترین و مهم‌ترین مسئله در تاریخ است، خاطرنشان کرد: حقوق بشر کلمه زیبا و خوبی است اما آمریکای جنایتکار و پیروانش سعی دارند با سوء استفاده از کلمه حقوق بشر مردم را فریب دهند.

فقیهی با بیان اینکه اصناف در حوزه اجتماعی بیشترین ارتباط را با مردم دارد، تصریح کرد: یکی از آفت‌های این حوزه ریا و ریاکاری است که سبب انحراف و گمراه شدن  مردم می‌شود و بزرگترین آفت این راه دنیا طلبی است‌.

وی افزود: دنیا طلبی صرفاً در حوزه پول نیست و در رابطه با شهوت، مقام و غیره نیز وجود دارد؛ منشاء تمام انحرافات موجود  دنیا طلبی است که مصادیق آن را در نظام می‌بینیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با بیان اینکه تنها راه مقابله با دنیا طلبی، حمایت و حرکت در مسیر ولایت است، گفت: افرادی در کمین‌ ما هستند که برای پیگیری اهداف خود حق را به باطل ملبس می‌کنند  بنابراین در این مسیر باید دقت بسیار داشته باشیم.‌

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.