۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 470733

قدس آنلاین – سبزوار : مدیر موسسه بیت الحفاظ شهرستان سبزوار گفت : انس گرفتن با قرآن سعادتی ابدی است .

انس گرفتن با قرآن سعادتی ابدی است

اعظم السادات برغمدی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار  با بیان اینکه کودکان زمینه تربیتی بالایی دارند و هر آنچه به آنها آموزش دهیم فرا می گیرند افزود : یکی از راه های سپاسگزاری و شکرگزاری از خداوند برای این نعمت های با صفا تربیت درست فرزندانمان است.

وی یکی از مواردی که در مورد فرزندان به ما توصیه شده است را آموزش قرآن کریم به کودکان دانست و تصریح کرد : تلاوت قرآن در خانه بر سایر افراد خانواده اثر دارد و پدر و مادری که خواندن قرآن جزو برنامه زندگی آنان است فرزندانشان نیز به فراگیری و خواندن قرآن علاقه مند می شوند.

این مربی قرآنی با اشاره به اینکه کودک و نوجوان به طور عمده تحت تأثیر سخنان والدین، معلمان و دوستان است اظهار داشت : یکی از حقوق فرزندان، تعلیم قرآن به آنهاست.

 برغمدی به نقل از حضرت علی (علیه السلام) در این باره یادآورشد :امام علی (ع) می فرمایند: "فرزند را بر پدر حقی است و پدر را بر فرزند حقی، حق پدر بر فرزند آن است که فرزند در هر چیز جز نافرمانی خدای سبحان او را فرمان برد و حق فرزند بر پدر آن است که او را نام نیکو نهد و نیکو تربیت کند و قرآنش تعلیم دهد".

وی حفظ کل روخوانی وروانخوانی خردسالان،مفاهیم قرآنی ،تربیت مربی قرآنی کودک ،تربیت فرزند در عصر رسانه،تربیت ریحانه آسمانی و.... را بخشی از فعالیتهای موسسه بیت الحفاظ شهرستان سبزوار دانست .

وی اضافه کرد : این موسسه نیز تاکنون موفق به کسب برترین موسسه قرآنی در آزمون های سراسری ، حفظ رشته های حفظ 1جزء،3 جزء، 5 جزء،10جزء،15جزءوحفظ کل در سطح استان خراسان رضوی وکشورشده است .

مدیر موسسه بیت الحفاظ سبزوار همچنین از موفقیت موسسه بیت الحفاظ سبزوار در تربیت بیش از 3000خردسال (3تا7سال) در روخوانی و روانخوانی قرآن و ورود به دوره های حفظ کل خبر داد و اظهار داشت : خانمها حدیث محقق پور حافظ ، زهرا ترخاصی   ، فاطمه شرفی و کیانا دارینی از جمله کودکانی هستند که در حال حاضر حافظ جزء  1، 2 و 30 قرآن کریم در رشته روانخوانی می باشند .  /  انتهای پیام      

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.