قدس آنلاین- بجنورد-کبری علی آبادی: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان شمالی از سفر هیئت تجاری قزاقستان به این استان خبر داد وگفت: این هیئت پنج نفره فردا وارد بجنورد می شود.

هیئت تجاری قزاقستان فردا وارد بجنورد می شود

محمد صمدی در گفتگو با قدس آنلاین از بجنورد، افزود: سفیر قزاقستان در کشور ایران و رایزن بازرگانی ایران نیز این هیئت را همراهی می کنند.

وی هدف از این سفر را انجام تبادل نظر درباره رونق ارتباط تجاری میان خراسان شمالی و کشور قزاقستان عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی برای انجام مبادلات تجاری، سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشاورزی و صنعتی و آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری در نشست هایی مورد بررسی و رصد قرار می گیرد.

صمدی افزود: امید می رود این بررسی ها به انعقاد تفاهم نامه و رونق ارتباطات تجاری و بازرگانی میان دو طرف بیانجامد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود از اعزام 15 نفر از تجار این استان به کشور گرجستان خبر داد و گفت: این هیئت تجاری برای پیگیری موافقت های انجام شده در سفر قبلی به گرجستان سفر کردند.

صمدی انتقال دانش در زمینه کشاورزی مکانیزه را از نیازهای کشور گرجستان عنوان کرد و اظهار داشت: در این سفر 10 روزه، اعضای هیئت تجاری زمینه های ارائه خدمات در بخش مختلف کشاورزی به ویژه کشاورزی مکانیزه را بررسی می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.