قدس آنلاین – داورزن : فرماندار شهرستان داورزن گفت: ملت ایران از سالهای ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شاهد توطئه ها و دشمنی استکبار جهانی است و این دشمنی در طول تاریخ ادامه دارد.

هرجا آمریکایی ها حضور داشته باشند توطئه و دشمنی نیز وجود دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از داورزن رضا فلاحی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توطئه های دشمنان تاکنون در عزم ملت ایران برای مقابله با ظلم و بی عدالتی خللی وارد نکرده است افزود: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی و دسترسی به اسناد موجود در آن نشان داد هرجا آمریکاییها حضور داشته باشند توطئه و دشمنی نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی به دست دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام(ره) پوشالی بودن قدرت استکبار را نشان داد تصریح کرد : مبارزه با استکبار جهانی اساسی ترین راهبرد جمهوری اسلامی است که هیچگاه کمرنگ نمی شود و راهپیمایی این روز نیز باید پرنگتر از هر سال برگزار گردد تا راه مبارزه با دشمن و استکبار زنده بماند.

وی ادامه داد: در روز 13 آبان سه واقع مهم شهادت دانش آموزان، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی رخ داد که هرکدام به نوعی زمینه ساز مبارزه با استکبار جهانی است.

فلاحی یادآورشد : برای برگزاری هرچه باشکوهتر این حادثه تاریخی 10 کمیته شامل آموزش و پرورش، دانشجویی، طلاب و روحانیان، هیات مذهبی، ارتباطات و اطلاع رسانی، فضاسازی، تبلیغات، بسیج دانش آموزی، امنیت و اصناف تشکیل شده است. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.