قدس آنلاین- یزد: اولین دوره مسابقات برنامه نویسی King of Coders با حضور دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه یزد در پردیس علوم دانشگاه یزد برگزار شد.

اولین دوره مسابقات برنامه نویسی King of Coders در دانشگاه یزد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، مهدی پارسائیان دبیر انجمن علمی مهندسی کامپیوتر درخصوص برگزاری این مسابقه گفت: با توجه به جذابیت فضای رقابتی مسابقه و استقبال گسترده دانشجویان از این مسابقه و با وجود توانایی و پتانسیل برگزاری این گونه مسابقات در سطح کشوری در دانشگاه یزد در حال حاضر امکان برگزاری مسابقه فقط در سطح دانشجویان دانشگاه یزد، به صورت محدود امکان‌پذیر است و امیدواریم در آینده با تجهیز بیشتر بتوانیم در سطح وسیع‌تری این مسابقات را برگزار کنیم. 

در این دوره از مسابقات مهندس پریسا استواری طراح سوال و مهندس محمد چنگانی مسئول راه‌اندازی مدیریت سامانه خودکار تصحیح پاسخ‌ها در طول مسابقه  بود.

در این مسابقه شرکت‌کنندگان در مدت زمان پنج ساعت باید به هفت سوال برنامه‌نویسی با استفاده از یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی جاوا و یا C++ پاسخ می‌دادند.

در پایان این مسابقه افراد زیر مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و از سوی مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه یزد به ترتیب برنده جایزه‌هایی به مبلغ چهارصد هزار تومان ، دویست هزار تومان و یکصد هزار تومان شدند.

نفر اول : سیدمرتضی کمال الدینی با حل شش سوال از هفت سوال

نفر دوم : ابراهیم طاهرنژاد با حل پنج سوال از هفت سوال

نفر سوم : احسان رنجبر با حل پنج سوال از هفت سوال

این مسابقه با همکاری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مرکز استعدادهای درخشان و انجمن علمی مهندسی کامپیوتر برگزار شد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.