قدس آنلاین – سبزوار : معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: در حال حاضر13 واحد صنعتی در شهرک صنعتی شماره 2 سبزوار با پیشرفت 50 درصد در حال ساخت است که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال 500 نفر در شهرستان فراهم می شود.

مهمترین مشکل شهرکهای صنعتی سبزوار ، نبود تصفیه خانه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار احمد برادران در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه افزود: ظرف 2 سال گذشته نیز 20 میلیارد ریال برای اجرای طرحهای عمرانی شامل خط لوله گاز، استقرار ایستگاه آتش نشانی، حفر چاه و ساخت مخزن آب، آسفالت معابر و ایستگاه تقلیل فشار گاز در شهرکهای صنعتی شماره یک و 2 سبزوار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه شرایط و تسهیلات لازم برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شماره 2 سبزوار فراهم شدهاست تصریح کرد : در این جهت 30 قرارداد ساخت واحد صنعتی با ظرفیت اشتغال حدود هزار نفر در این مجموعه با سرمایه گذاران منعقد شده است .

وی با تاکید بر اینکه 50 واحد صنعتی در شهرکهای شماره یک و 2 سبزوار مشغول فعالیت هستند که زمینه اشتغال حدود هزار و 500 نفر را فراهم کرده اند یادآورشد : 11 واحد صنایع تبدیلی و فرآوری کشاورزی نیز در این 2 شهرک فعال است که زمینه برای جلوگیری از خام فروشی این محصولات را فراهم می کند.

نماینده عالی دولت در سبزوار با اشاره به اینکه امسال هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 برای توسعه شهرکهای صنعتی این شهرستان اختصاص یافته است .

وی اظهار داشت : بر اساس آمارهای شرکت شهرکهای صنعتی 31 واحد صنعتی در شهرک شماره یک سبزوار نیمه تعطیل بوده و با ظرفیت کمتر از 50 درصد فعالیت می کنند که مهمترین دلیل مشکلات آنها نبود مدیریت و اختلافات داخلی است.

فرماندار سبزوار مهمترین مشکل شهرکهای صنعتی را نبود تصفیه خانه دانست و  اظهار امیدواری کرد: طرح مطالعات و جانمایی زمین این طرح توسط مشاور در دست اجرا است که انتظار می رود با اتمام این طرح و تامین اعتبار مناسب زمینه برای اجرای آن فراهم شود.

وی با مهم توصیف نمودن مشکل نبود تلفن در شهرک صنعتی شماره 2 سبزوار ادامه داد : در این زمینه با پیگیری های صورت گرفته هرچه سریعتر تجهیزات مورد نیاز برای اتصال شهرک به شبکه مخابرات فراهم می شود. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.