قدس آنلاین: مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: تاکنون ۹۹.۸ درصد جمعیت شهری در خراسان رضوی از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

بهره‌مندی ۹۹.۸ درصد جمعیت شهری خراسان رضوی از نعمت گاز طبیعی

سید حمید فانی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: با توجه به ادامه روند عملیات گازرسانی به روستاها در استان و برخوردار بودن 99.8 درصد از جمعیت شهری از نعمت گاز طبیعی باید گفت که ضریب نفوذ گاز در خراسان رضوی در 2 بخش شهری و روستایی از میانگین کشوری بالاتر است.

وی تأکید کرد: با انجام اقدامات در حوزه گازرسانی به بخش‌های مختلف روستایی  از ابتدای امسال تاکنون 3282 خانواده روستایی از نعمت گاز برخوردار شده که این تعداد جمعیت 22 روستای استان بوده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تعداد روستاهای متصل به شبکه گاز را 1300 عدد اعلام کرد و افزود: امید می‌رود با اجرای کامل طرح‌های کنونی در حوزه گاز شاهد برخورداری 100 هزار خانواده روستای از گاز طبیعی بوده و  ضریب بهره‌مندی از گاز را در جمعیت روستایی به 88 درصد برسانیم.

فانی ادامه داد: هم اکنون عملیات گازرسانی به 658 روستا در خراسان رضوی در دست انجام بوده که به کمک این پروژه‌ها ضریب نفوذ گاز در خراسان رضوی از متوسط کشوری بالاتر می‌رود.

وی تأکید کرد: با توجه به کاهش دمای هوا و بالاتر رفتن میزان مصرف انرژی مردم باید در موضوع مصرف دقت کافی داشته و تا حد امکان برای اینکه مشکلی در خدمات رسانی به وجود نیاید صرفه‌جویی را در امور خود به عنوان سرلوحه قرار دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.