قدس آنلاین:بجنورد- کبری علی آبادی: رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به اینکه یکی از شاخص های انقلاب استکبارستیزی است گفت: استکبار ستیزی مهم ترین پیام نهضت امام(ره) است.

استکبار ستیزی مهم ترین پیام نهضت امام(ره) بود

قدرتی در آیین روز استکبار ستیزی و راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: عده ای تلاش دارند القاء کنند که آرمان امام خمینی(ره) استکبارستیزی نبوده است اما این افراد کوچکترین اطلاعی از تاریخ، سخنرانی ها و نامه های ابشان ندارند.

وی با بیان اینکه هرقلم و زبانی که مبارزه با استکبار را نفی کند به نظام و انقلاب خیانت کرده است.تاکید کرد: مهم ترین شاخصه نهضت امام خمینی (ره) استکبار ستیزی است و سخنان کسانی که به دنبال تحریف آرمان های امام هستند، بیان خیانت است.

قدرتی بااشاره به برخی اظهار نظرها مبنی بر اینکه پیشرفت کشور  منوط به مذاکره با آمریکا است گفت: اکنون آمریکا تا عمق، گرفتار بحران های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی است و  امیداواریم سخنان مزبور براس سازش با دشمن، از روی غفلت باشد و از روی دشمنی نباشد در هر حال این باورها خلاف منطق، عقل و فطرت انسانی است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود گفت: اگر امروز آمریکا، برای مذاکره با ایران چراغ سبز  نشان می دهد، به این خاطر است که به دنبال غصب منابع انسانی و سرمایه های کشور است.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: آینده کشور در دست شما نوجوانان و جوانان  است و عرصه انقلابی گری شما عرصه علم و دانش است.

قدرتی افزود: ایستادگی و ولایت مداری نوجوانان و جوانان می تواند استکبار جهانی را در هم شکند.

وی تصریح کرد: طنین شعار مرگ بر آمریکا که از دل نوجوان و جوان برخاسته می شود، مستکبران و بدخواهان نظام را ناامید می کند

وی با اشاره به اینکه بدخواهان امید دارند این نسل روزی از اهداف استکبارستیزی دست بر دارد گفت: نسل جوان ما به ارزش ها و آرمان های امام(ره) معتقد است و فهمیده است که عزت و سربلندی از راه مبارزه با استکبار به دست می آید.

گفتنی است همزمان با سراسر کشور،  دانش آموزان و مردم ولایت مدار خراسان شمالی با حضور در راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی، فریاد "مرگ بر آمریکا " و "مرگ بر اسرائیل" را در فضای استان طنینی انداز کردند.

راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی در 30 نقطه از استان برگزار شد و این رویداد در بجنورد از میدان شهید آغاز و در میدان قائم (بازرگانی) با قرائت بیانیه ای به پایان رسید.

دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم  ترک، کرمانج، تات و ترکمن و فارس خراسان شمالی، هم‌صدا با ملت ایران انزجار و بیزای خود را از استکبار جهانی فریاد زدند

انتهای خبر/..

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.