گزارش منابع میدانی نشان می دهد که ارتش سوریه و نیروهای مقاومت پس از کنترل شهرک "صوران" در ریف "حماء" به دنبال پیشروی های بیشتر در شمال "حماء" هستند.

"تایگرها" در اندیشه فتح شمال "حماء" + نقشه و جزئیات

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان؛ ارتش و نیروهای دفاع وطنی سوریه و مقاومت حملات گسترده خود را به مناطق شمال "حماء" انجام دادند . 
گزارش منابع میدانی نشان می دهد که ارتش سوریه پس از کنترل  شهرک "صوران" در ریف "حماء" به دنبال پیشروی های بیشتر در شمال "حماء" هستند.
وبگاه المصدر درباره پیشروی های ارتش سوریه در شمال "حماء" می گوید: نیروهای تایگر فورس ارتش سوریه توانستند پس از درگیری با تروریست های "جیش العزه" و "جند الشام" مناطقی همچون "تل بزام" و "تل موسین" را از کنترل تکفیری ها خارج کنند. 
این وبگاه با اشاره به حضور پر رنگ نیروهای ارتش سوریه در جبهه شمالی عنوان داشت: نیروی اصلی است که در  عملیات شمال "حماء" حضور دارد، تیپ 87 و لشکر 11 زرهی ارتش سوریه هستند. 

تایگرها در اندیشه فتح شمال


 در شهر حما نیز تلاش عناصر تروریستی برای نفوذ در این شهر با مقابله ارتش سوریه مواجه شد. ارتش سوریه با زیر نظر گرفتن عناصر تروریستی که قصد نفوذ به شهر حما را داشتند، شماری از آنها را به هلاکت رساند و بمب های دست ساز آنها که قصد منفجر کردنشان از راه دور را داشتند، کشف و ضبط کردند.
اما در استان "حلب" شرایط متفاوتی وجود دارد. ارتش سوریه با پیشروی در شرق حلب و  محاصره این منطقه گذرگاه هایی را برای خروج غیرنظامیان ایجاد کرده که تروریست های جبهه النصره و همپیمانانش درخواست پرداخت پول برای اشخاصی دارند که می خواهند از شرق حلب خارج شوند. 
گروه تروریستی جیش الفتح با انتشار بیانیه‌ای در شرق حلب اعلام کرد: افراد زیر 14 سال  و بالای 55 سال با پرداخت 150 هزار لیره می‌توانند از این منطقه خارج شوند.
این گروه تروریستی با صدور بیانیه‌ای از سوی شورای به اصطلاح نظامی خود اعلام کرد: با پرداخت پول می‌توانید از محاصره خارج شوید و سپر انسانی نباشید.
پس از اینکه ده‌ها نفر که قصد فرار از مناطق شرقی حلب را داشتند از سوی تروریست‌ها کشته شدند، گروه تروریستی جیش الفتح روش جدیدی را برای تهدید غیرنظامیان در حلب به کار بردند.
فعالان شبکه‌های اجتماعی با انتشار ویدئویی که در شرق حلب ضبط شده است، بر خی از بیانیه ها را به دیوارهای منازل مردم نصب شده است به نمایش گذاشتند.
اهداف تروریست‌ها از دریافت این مبلغ برای آزاد کردن مردم بر هیچ کس پوشیده نیست، آنها به دنبال خرید اسلحه و مواد منفجره و تقویت نیروی ضعیف شده خود هستند تا به جنایات بیشتری علیه غیرنظامیان در این منطقه دست بزنند.
جنایت جدید تروریست‌های جیش الفتح در حلب، تیراندازی بی هدف و متداوم به سوی کسانی است که قصد خروج از گذرگاه های امنی را دارند که روسیه و سوریه برای آنها فراهم ساخته است.
شرق حلب مدتی دیگر آزاد خواهد شد ، اما تروریست های تکفیری تلاش می کنند تا لحظات پایانی جنایات خود علیه غیر نظامیان را انجام دهند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.