قدس آنلاین- ایلام: استاندار ایلام گفت: سالانه ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار وارد استان می شود که طی سه سال گذشته ۵۰ هزار میلیارد ریال به روش های مختلف جذب و در استان هزینه شده است.

جذب ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در ایلام طی ۳ سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین ازایلام، محمدرضا مروارید در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ایلام با اشاره به اینکه امسال مجموع اعتبارات استان یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است، اظهار داشت: تنها در حوزه راهسازی جاده ایلام - مهران یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از روش های مختلف جذب و در استان هزینه خواهد شد.
وی با بیان اینکه جذب اعتبار به روش های مختلف توانسته بسیاری ازطرح ها را در استان به نتیجه برساند، افزود: همه سعی و تلاش مدیران استان برای اجرای به موقع طرح ها و به نتیجه رساندن آنها است.

مروارید به پرداخت بدهی پیمانکاران اشاره کرد و بیان داشت: دولت از ۲ سال گذشته تاکنون اوراق خزانه اسلامی را برای پرداخت بدهی پیمانکاران منتشر کرده که تعدادی از پیمانکاران استان ایلام نیز از این طریق موفق به وصول بدهی های خود شدند.
وی با بیان اینکه امسال این اوراق به صورت قانون و اجبار در آمده است، خاطر نشان ساخت: سالانه استان ها سهم مشخصی از اعتبارهای عمرانی را به خود اختصاص می دهند.
استاندار ایلام با اعلام  اینکه سهم استان از محل این اوراق  ۴۸۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: سر رسید این اوراق ۱۹ بهمن سال جاری است و تمامی دستگاه های اجرایی موظفند برای جذب این اعتبار به صورت فعال عمل کنند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.