قدس آنلاین -خوزستان - زهره کریمی :   روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران به نقل از سایت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت جزییات طرح گسترش خدمات درمان غیر مستقیم با هدف شفاف سازی این طرح برای کارکنان صنعت نفت اعلام گردید.

 گسترش خدمات درمان غیر مستقیم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و نظام ارجاع درکنار هم

  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران به نقل از سایت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت جزییات طرح گسترش خدمات درمان غیر مستقیم با هدف شفاف سازی این طرح برای کارکنان صنعت نفت اعلام گردید.

با توجه به درخواست همکاران شاغل صنعت نفت در خصوص استفاده از امکانات تشخیصی و درمانی خارج از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بدون لزوم مراجعه اولیه به مراکز سازمان و با در نظر گرفتن اصل رضایتمندی جمعیت تحت پوشش طرح گسترش خدمات درمان غیر مستقیم از اول شهریور ماه سال جاری مصوب واجرایی شد.

 و در حال حاضر با تاکید بر حفظ نظام ارجاع اجرای طرح گسترش ادامه خواهد یافت.

بدین ترتیب درصورت مراجعه مستقیم بیماران به مراکز درمانی سازمان و ضرورت استفاده از خدمات مراکز خارج شرکتی با صلاحدید پزشک معالج و تایید معرفی نامه توسط مسوولین مربوطه استفاده از خدمات سایر مراکزبا (اولویت بخش دولتی ) بدون اعمال فرانشیز امکان پذیر خواهد بود.گفتنی است اگر بیمار مستقیم به مراکز خارج از سازمان مراجعه نماید فرانشیز طبق مفاد طرح گسترش خدمات درمان غیر مستقیم اعمال می شود.

لازم به توضیح است هنگام مراجعه مستقیم به مراکز طرف قرارداد صرفا فرانشیز پرداخت می گردد و در مراجعه مستقیم به مراکز غیر طرف قرارداد بیمار تمامی هزینه ها را پرداخت کرده و طبق روال جاری مدارک مربوطه را جهت رسیدگی به منطقه بهداشت و درمان محل سکونت خود ارائه خواهد نمود،بازپرداخت هزینه ها با رعایت مقررات طرح گسترش و پس از کسر فرانشیز انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.