منابع اردنی، جزئیات کشته شدن ۳ نظامی آمریکایی در پایگاه نظامی الملک فیصل در جنوب این کشور را اعلام کردند.

کشته شدن ۳ نظامی آمریکایی در پایگاه نظامی آسیایی‌ + جزئیات

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، منابع اردنی آگاه گفتند که حادثه تیراندازی روز جمعه در پایگاه هوایی الملک فیصل در منطقه الجفر در جنوب این کشور که منجر به کشته شدن مربیان نظامی آمریکایی شد، در پی مخالفت یکی از سربازان اردنی با ورود اتومبیل حامل این مربیان به این پایگاه رخ داد.

به گفته این منابع، با توجه به تاخیر این خودرو در ورود به پایگاه، این سرباز اردنی مانع از ورود آن شد و به‌ همین دلیل، درگیری‌ لفظی شدیدی بین سربازان اردنی و نظامیان آمریکایی در گرفت و در نهایت این خودرو بدون توجه به دستور ایست سرباز اردنی، به مسیر خود ادامه داد و او نیز اقدام به تیراندازی کرد که در پی این تیراندازی دو نظامی آمریکایی در دم جان باختند و یک راننده اردنی نیز زخمی شد. نظامی سوم آمریکایی نیز در حین تبادل تیراندازی، به ضرب گلوله یک سرباز دیگر زخمی و به بیمارستان منتقل شد، اما به دلیل شدت جراحت‌های وارده جان باخت.

بعد از وقوع این حادثه خویشاوندان و نزدیکان سرباز اردنی که اقدام به تیراندازی به سوی نظامیان آمریکایی کرده بود در نزدیکی این پایگاه نظامی تحصن کرده و برای سرنوشت فرزندشان ابراز نگرانی کردند.

لازم به ذکر است که آبان ماه سال گذشته نیز یک نیروی پلیس اردن به سوی آموزش دهندگان در مرکز آموزشی ملک عبدالله تیراندازی کرد که در این حادثه سه نفر از جمله دو آمریکایی کشته و چندین نفر زخمی شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.