قدس آنلاین -اهواز - زهره کریمی : مهندس نجفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در تشریح این حوادث اظهار داشت:متاسفانه طی ۷۲ ساعت گذشته  هفت مورد تصادف به شرح ذیل اتفاق و به سامانه ۱۲۵،ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اطلاع داده شدوطی این حوادث ۳ تن نفرفوت و۲۰نفرمجروح شدند.

در ۷۲ ساعت گذشته در اهواز / هفت حادثه خودرویی سه کشته و
۲۰ مجروح برجای گذاشت ...

وی  این حوادث را اینگونه تشریح نمود ؛ واژگونی خودروی سمند واقع در مسیر قلعه چنان به دلیل عدم توانایی راننده درکنترل وسیله نقلیه منجر به خروج ماشین از جاده و واژگونی آن شد که در نتیجه آن متاسفانه ۳ نفر در دم فوت و ۲کودک و ۱مرد دیگرمجروح شدندکه با تلاش آتش نشانان و با استفاده ار تجهیزات تخصصی امداد و نجات اجساد و مجروحین از خودرو خارج و تحویل اورژانس گردیدند.
در حادثه ای دیگر بر اثر برخورد خودروی پژو پارس با درخت در مسیر فلکه پنج نخل به سمت میدان شهید بندر منجر به مصدوم شدن ۱نفر مرد و۳نفر زن شد،که آتش نشانان با حضور در صحنه حادثه اقدام به خروج مجروحین نمودند
در ادامه حوادث رانندگی واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان یخچال دار در مسیر روستای سید عامر به ستاد فرماندهی آتش نشانی اهواز گزارش و آتش نشانان در محل حادثه حاضر شدند و پس از گذشت حدود ۲۰ دقیقه موفق به خارج نمودن راننده خودرو که مجروح گردیده بود، شدند و ایشان را جهت مداوا به آمبولانس اورژانس منتقل نمودند.
همچنین مهندس نجفی اظهار داشت متاسفانه علی رغم تمام هشدارهای ارائه شده از سوی پرسنل سختکوش پلیس راهور در خصوص رعایت سرعت مطمئنه و عدم سبقت در مسیر های دوطرفه و کم عرض در حادثه ای شدید ۲ دستگاه خودروی پراید در مسیر راه بند ۲۲ بهمن و مسیرشهرک دانشگاه (حدفاصل دانشگاه آزاد) بر اثر سبقت غیر مجاز باهم برخورد نمودند که در جریان این حادثه ۲مرد و ۳زن بشدت مصدوم وهر۲ خودرو به آهن پاره ای تبدیل شدند.
وی در ادامه گفت : همچنین واژگونی یکدستگاه خودروی پراید واقع در جاده اهواز-خرمشهر منجر به مصدوم شدن ۲نفر (مرد) از سرنشینان خودرو گردید.
واژگونی خودروی پراید واقع در جاده اهواز- خرمشهر منجر به مصدوم شدن ۲نفر مذکر گردید.
مهندس نجفی گفت : سقوط یک دستگاه خودروی سواری درحوالی پل پنجم درون کانال آب منجر به مصدوم شدن ۱ زن و ۱ کودک شد
وی اظهار کرد متاسفانه بر اثر سرعت زیاد و عدم توانائی راننده در کنترل خودرو یکدستگاه خودروی پراید در مسیر سه راهی باهنر با جداول خیابان برخورد نمود و منجر به مصدوم شدن ۱مرد و ۲زن شد.
در پایان مهندس نجفی گفت : سرعت و سبقت غیر مجاز و همچنین عدم رعایت فاصله طولی از عوامل موثر و اصلی حوادث رانندگی در کشورما به شمار می روند که جا دارد رانندگان عزیز با احترام به قانون و رعایت نکات ایمنی درحین رانندگی از به خطر انداختن جان خود و سایرین جدا خودداری نمایند.
از شهروندان عزیز خواهشمندیم ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی ، مراتب را سریعا با تلفن ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع داده و مسیر را برای تردد خودروهای امدادی باز نگه دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.