«کورت ولکر» تاکید کرد رئیس جمهور روسیه صرفا با نشان دادن «لباس های کثیف» غرب، مردم را به این نظام سیاسی بی اعتماد کرده است.

پوتین با نمایش لباس های کثیف غرب مردم را بی اعتماد کرده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر ، «کورت ولکر» نماینده سابق آمریکا در ناتو از ابزارهایی که رییس جمهور روسیه برای خدشه دار کردن حیثیت و ارزش های غربی از آنها استفاده میکند، سخن گفت.

این سیاست مدار آمریکایی گفت پوتین «دست به دروغ گویی نمی زند» ولی به جای آن «لباس های کثیف» غرب را بیرون آورده و به نمایش می گذارد تا مردم آن را ببینند و اعتماد را نسبت به نظام سیاسی خود از دست دهند.

ولکر با متهم کردن روسیه به دخالت در روند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد که این برای اولین بار از زمان جنگ سرد است که روسیه به نحوی گسترده در روند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دخالت می کند، و در این باره به هک ایمیل های حزب دموکرات، اظهارنظرهای ترامپ در مورد رابطه با پوتین و غیره اشاره نمود.

وی همه اینها را نتیجه فعالیت های روسیه و «حمله به دموکراسی» توصیف کرد و گفت: پوتین به دنبال بازنگری در موافقت نامه های امضا شده پس از سال 1989 است چرا که نمی خواهد با ازهم فروپاشی اتحاد شوروی موافقت کند.

ولکر در باره روابط احتمالی مسکو واشنگتن در صورت پیروزی ترامپ یا کلینتون در انتخابات آمریکا اظهار نظر کرد و گفت: اگر ترامپ پیروز شود، می تواند از الحاق کریمه به روسیه چشم پوشی کند و تا مدتی از توجه به مساله حضور نظامی در منطقه بالتیک نیز غافل شود.. و اما اگر کلینتون پیروز شود، پوتین به او احترام نخواهد گذاشت و او را به عنوان همکار مناسب نخواهد پذیرفت.

گفتنی است مقامات کاخ سفید بارها روسیه را به دخالت در روند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و حمایت از نامزد جمهوریخواه«ترامپ» متهم کرده اند و این در حالی است که روسیه این ادعاها را رد می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.