قدس آنلاین – گیلان – حسن شکری : معاون اقتصادی مرکز آمار کشور با مناسب خواندن همکاری مردم گیلان با ماموران سرشماری، گفت: استان‌های فارس، لرستان و خراسان بهترین عملکرد را در جمع‌آوری اطلاعات سرشماری داشتند.

عملکرد بهتر ۳ استان در جمع‌آوری اطلاعات سرشماری کشور

محمد صادق علیپور در جریان باید از ستاد سرشماری نفوس و مسکن فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: گیلان به لحاظ پیشرفت جمع‌آوری اطلاعات از متوسط کشور سه درصد بالاتر بوده است.

وی افزود: بندرانزلی به لحاظ پیشرفت جمع‌آوری اطلاعات خانوار شهرستان بندرانزلی شرایط خوبی دارد و از نظر جمع‌آوری اطلاعات از متوسط استان و کشور بالاتر بوده است.

معاون اقتصادی مرکز آمار کشور با اشاره به همکاری مردم گیلان با ماموران نفوس و مسکن گفت: مردم گیلان و بندرانزلی همکاری مناسبی با ماموران مرکز آمار دارند اما امیدواریم غایبان نیز به ستاد مرکز نفوس و مسکن مراجعه کنند.

علیپور اطلاع‌رسانی درست را موجب پیشرفت شهرستان دانست و تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و آمار دهی مناسب موجب برنامه‌ریزی درست برای شهرستان و استان و کشور می‌شود.

وی بهترین عملکرد در جمع‌آوری اطلاعات سرشماری نفوس و مسکن را مربوط به سه استان فارس، لرستان و خراسان عنوان کرد و گفت: تهران، یزد و قم عملکرد ضعیفی نسبت به میانگین کشوری داشتند.

معاون اقتصادی مرکز آمار کشور با اشاره به الکترونیکی شدن این دوره آمار نفوس و مسکن متذکر شد: در دوره گذشته آمار ۱۱۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حال فعالیت بودند که در این دوره با الکترونیکی شدن آمار در این دوره به ۴۰ هزار نفر کاهش یافته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.