قدس آنلاین- بیرجند:استاندارخراسان جنوبی گفت: موضوع انتقال آب به استان، اتصال استان به خط ریلی راه آهن سراسری و نیز دو بانده کردن محورهای مواصلاتی استان از مهمترین اموری است که برای رسیدن به توسعه نیاز به توجه ویژه دارد.

انتقال آب، اتصال به راه آهن ودوبانده کردن محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی نیازبه توجه ویژه دارد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، استاندار خراسان جنوبی  با رئیس جمهور دیدار کرد و گزارشی از اقدامات و عملکرد سه ساله دولت در استان و تصمیمات اتخاذ شده در روند اجرا و عملیاتی کردن پروژه‌ها و مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به این استان ارائه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این دیدار بر ضرورت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات سفرهای‌ استانی کاروان تدبیر و امید و همچنین لزوم توجه به توسعه سرمایه‌گذاری، گردشگری و اقتصاد دانش‌بنیان به منظور رونق اقتصادی و اشتغالزایی جوانان تحصیلکرده در این استان‌ها تاکید و دستورات لازم برای سرعت بخشیدن به این روند صادر کرد.

رئیس جمهوری، همچنین بر تلاش مضاعف در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در این استان تأکید کرد.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار با اشاره به وسعت زیاد استان خراسان جنوبی، گفت: موضوع انتقال آب به استان، اتصال استان به خط ریلی راه آهن سراسری و نیز دو بانده کردن محورهای مواصلاتی استان از مهمترین اموری است که برای رسیدن به توسعه نیاز به توجه ویژه دارد.

سیدعلی‌اکبر پرویزی، خراسان جنوبی را نیازمند توجه ویژه از سوی مرکز دانست و تصریح کرد: با توجه به خشکسالی‌های چند ساله در استان و نیز مشکلاتی که کشاورزان و دامداران در این استان با آن مواجه هستند قطعاً توجه ویژه مسئولان در مرکز به این استان می‌تواند بسیاری از مشکلات را در زمینه‌های مختلف را برطرف کند.

در این دیدار استاندار خراسان جنوبی بر تسریع در اجرای مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به استان و نیز اجرایی شدن اتصال استان به خط ریلی راه آهن سراسری تأکید کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.