نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از سیاهپوستان این کشور خواست تا با مشارکت حداکثری در انتخابات و عدم انتخاب رقیب جمهوریخواه وی، مانع از نابودی تلاش‌ها و میراث رئیس جمهور فعلی آمریکا شوند.

هشدار کلینتون به سیاهپوستان درباره ترامپ

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فعالیت کمپین انتخاباتی خود را با یک هشدار به مردم آمریکا و سیاهپوستان این کشور به اتمام رساند.

کلینتون هشدار داد در صورت پیروزی «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات این کشور تمامی زحمات «باراک اوباما» به هدر خواهد رفت و میراث وی نابود خواهد شد.

هیلاری با این هشدار خود تلاش کرد تا آرای سیاهپوستان آمریکایی را به سبد خود سرازیر کرده و آرای رقیب انتخاباتی خود را کاهش دهد.

این سخنان کلینتون حاکی از این است که سران حزب دموکرات در مورد آرای سیاهپوستان آمریکا نگران هستند و به این فکر می کنند که نکند آرای این قشر اجتماعی از جامعه آمریکا مخصوصا جوانان سیاهپوست به سوی نامزد جهوریخواهان تمایل پیدا کند. آرای همین ساهپوستان و گرایش آنان به دموکرات‌ها بود که موجب پیروزی اوباما در سال‌های 2008 و 2012 شد.

کلینتون هشدار خود را در جمع هوادارانش در فلوریدا، کارولینای شمالی، میشیگان و نقاط دیگر آمریکا عنوان کرد.

نامزد دموکرات‌های آمریکا در کلیسای «میت اِیری» فیلادلفیا گفت: «این انتخابات تنها فرصتی است که ما می‌توانیم جلوی نابودی میراث و تلاش‌های باراک اوباما، رئیس جمهوریمان را بگیریم. ما در روز سه شنبه (روز انتخابات- 18 آبان ماه) مورد آزمایش قرار خواهیم گرفت. مسائل وابسته به انتخابات پیش رو بسیار فراتر از انتخاب دو نامزد انتخاباتی است. ممکن است نام ما نامزدها بر روی آرا نوشته شده باشد اما اشتباه نکنید، آن چیزی که بر روی کاغذها نوشته می‌شود اولویت‌های مهم شما در زندگی است که در خطر نابودی قرار دارد».

کمپین انتخاباتی کلینتون نگران کاهش میزان مشارکت مردم در ایالت‌های فلوریدا، اوهایو و کارولینای شمالی است. ظاهرا در این ایالت‌ها جمهوریخوهان پیشتاز هستند.

«کوری بوکر» سناتور دموکرات ایالت نیجرسی معتقد است: «برخی از افراد قصد دارند تا با هماهنگی‌های جمعی، انتخابات را سرکوب کرده و میزان مشارکت مردم را کاهش دهند. ما قبلاً هم از این دست رفتارها دیده بودیم. زمانی که سر و کله این افراد پیدا شد ما باید با یکدیگر متحد شویم و از کلینتون حمایت کنیم».

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.