مشاور تولیت آستان قدس رضوی گفت: با طرح تولیت آستان قدس رضوی از ظرفیت خدام شهرستانی برای گسترش خدمات در آستان قدس استفاده می‌شود.

مفهوم خادم و خدمت در آستان قدس رضوی گسترش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی نمایشگاه مطبوعات، لطف‌الله فروزنده در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های ایران با اشاره به اینکه از زمان حضور حجت‌الاسلام  و المسلمین رئیسی در آستان قدس رضوی مفهوم خادم و خدمت توسعه یافته است اظهار داشت: در گذشته خادم و خدوم در آستان قدس به این گونه بود که خادم حتماً باید حضوراً در حرم مطهر امام رضا(ع) خدمت کند.

مشاور تولیت آستان قدس رضوی در امور استان‌ها با بیان اینکه این طرح همچنان حفظ می‌شود گفت: بنا داریم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری از ظرفیت‌های مردمی در استانها هم استفاده کنیم بنابراین مفهوم خادم در این طرح گسترش می‌یابد و ما در استان‌ها افرادی را تحت عنوان خدمت‌یار جذب می‌کنیم.

وی افزود: این خدمت‌یارها در شهرستان‌ها و استان‌ها تحت عناوین و اشکال مختلف در قالب پزشک، اطعام و غیره به‌کارگیری می‌شوند.

فروزنده با بیان اینکه این یک برنامه کلی است که فعلاً در حال مطالعه است گفت: امیدواریم این طرح پس از مطالعه لازم و همکاری مسئولان و مردم اجرایی شود.

وی با بیان اینکه در آستان قدس رضوی معاونتی برای رسیدگی به محرومین تشکیل شده است گفت: معاونتی تحت عنوان معاونت مستضعفین تشکیل شده و برای برنامه‌های این معاونت مطالعات صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.