قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: توقع مردم این است سال آینده تحولی در قوه مجریه به وجود بیاید که به رکود و بیکاری خاتمه دهد.

توقع مردم خاتمه یافتن رکود و بیکاری در سال آینده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، لطف‌الله فروزنده قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی باحضور در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره فعالیت جمعیت ایثارگران در انتخابات سال آینده گفت: ما به دنبال گفتمان تغییر انقلابی هستیم و شرایط کشور ایجاب می‌کند جریانی حاکم شود که شرایط موجود را به سمت آرمانهای انقلاب تغییر دهد مقام معظم رهبری مطالباتی دارند که این مطالبات را مردم هم عینا دارند.

وی افزود: مبارزه با فساد، تنبلی و مبارزه با رکود از جمله این مطالبات است و جمعیت ایثارگران به دنبال ایجاد کردن تفکر انقلابی است. 

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه لازمه تغییر انقلابی ائتلاف همه جریانهای دلسوز است، گفت: ما نیاز به چهره‌هایی داریم که انقلابی، ساده‌زیست، پاک و شجاع باشند و اگر این اتفاق بیفتد حرکت به سمت جلو شروع می‌شود. جمعیت ایثارگران شاخص‌هایی را تعریف کرده و افراد را با توجه به شاخص‌ها مورد بررسی قرار می‌دهیم و در زمان مناسبی نظرمان را اعلام می‌کنیم. 

فروزنده با اشاره به اینکه باید به مردم این پیام را بدهیم که خواهان تغییر وضع موجود هستیم، خاطرنشان کرد: توقع مردم این است که سال آینده تحول جدیدی در غرفه مجریه به وجود بیاید که به رکود و بیکاری خاتمه دهد. 

وی درباره وحدت اصولگرایان در انتخابات سال آینده تصریح کرد: من معتقد به ائتلاف هستم چرا که در جریان اصولگرایی نظرات مختلفی حاکم است و تمام نیروهای انقلابی حول این گفتمان می‌توانند ائتلاف کنند و من به این ائتلاف و وحدت بسیار امیدوارم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.