قدس آنلاین- بیرجند:نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: چارت و اختیارات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس عملیاتی شود.

چارت و اختیارات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس عملیاتی شود

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند، محمدرضا امیرحسنخانی در جلسه شورای اداری شهرستان طبس اظهار داشت: امیدوارم امروز برای مردم طبس مبارک باشد و بسیاری از مشکلات مردم با حضور فرماندار جدید مرتفع شود.

وی تأکید کرد: چارت و اختیارات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس عملیاتی شود.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تأخیر در کمک به راه‌اندازی پروده 4 گفت: استاندار باید در فاینانس این طرح عظیم همراهی کند و کک نیز که در حال حاضر تحت فشار است نیاز به همتی بلند دارد.

امیرحسنخانی تصریح کرد: بیکاری چند صد کارگر در کک و صنایع دیگر؛ وضعیت بد پرداخت حقوق در معادن؛ بالا بودن نرخ بیکاری در شهرستان طبس نیاز به توجه ویژه دارد و با توجه به معادنی که در این شهرستان وجود دارد نباید شاهد این مسائل باشیم که فقط با دو درصد سهم معادن خیلی از مشکلات حل می‌شود و باید پرداخت منظم آن ادامه یابد.

وی به بحران آب در طبس اشاره کرد و گفت: طرح انتقال آب از بیرون شهرستان به عملیاتی شدن نزدیک شده است و می‌طلبد که تلاش بیشتری شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.