قدس آنلاین- بیرجند:امام جمعه طبس با تاکید بر اینکه مشکلات فرهنگی شهرستان نیاز به جدیت بیشتری دارد گفت: استاندار، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان هر سه سادات هستند و این خود تاج افتخار طبس است چون فرزندان حضرت زهرا(س) گلهای سرسبد بشریت هستند.

 مشکلات فرهنگی شهرستان طبس  نیاز به جدیت بیشتری دارد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند، امام جمعه شهرستان طبس در جلسه شورای اداری شهرستان با موضوع تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس به وعده‌های توخالی اشاره کرد و گفت: مسئولی موفق است که قولهای اجرایی بدهد.

حجت‌الاسلام مهاجریان مقدم به برخی مشکلات شهرستان طبس اشاره کرد و افزود: نیروگاه زغال‌سنگ سوز طبس به دلیل مخالفت یکی از معاونان وزیر نیرو دچار مشکل شده است که این برباد دادن سرمایه‌های کشور است و باید به جد از اجرایی شدن نظر معاون وزیر پیشگیری شود.

وی به مشکلات کک‌سازی طبس اشاره کرد و گفت: برای برطرف کردن مشکلات طبس پای کار هستیم و در کنار مسئولان و فرماندار پاشنه‌ها را کشیده‌ایم.

امام جمعه طبس با تاکید بر اینکه مشکلات فرهنگی شهرستان نیاز به جدیت بیشتری دارد گفت: استاندار، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان هر سه سادات هستند و این خود تاج افتخار طبس است چون فرزندان حضرت زهرا(س) گلهای سرسبد بشریت هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.