قدس آنلاین- بیرجند:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه قشر زیادی از مردم این استان در عرصه کشاورزی و دامداری امرار معاش می‌کنند و از پیامدهای زیان بار خشکسالی متضرر شده‌اند باید رویکرد ایجاد اشتغال را از کشاورزی به سایر بخشها سوق داد.

رویکرد ایجاد اشتغال در خراسان جنوبی از کشاورزی به سایر بخش‌ها سوق داده شود

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند، محمد حسینی در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان بشرویه و در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: اکنون زمانی است که همه باید با تکیه بر وحدت ملی و داشتن نگاهی عالمانه و به دور از برداشتهای فردی برای داشتن ایرانی آباد و قدرتمند تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در مسیر رشد و توسعه یکی از مهم‌ترین اصول ضروری، اخلاق‌مداری است تصریح کرد: برخی افراد خواستار فراهم آوردن امکاناتی هستند که برای پیشرفت جامعه لازم است اما همین افراد با رویکردی دوگانه در برخی موارد مانع انجام فعالیت‌هایی می‌شوند که برای رشد جامعه مورد نیاز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ضمن تأکید بر پرهیز در دوگانگی در رفتار و گفتار به ویژه در مسئولان گفت: دوگانگی در رفتار و گفتار مسئولان نه تنها منجر به پیشرفت جامعه نشده بلکه مردم را نیز دلسرد می‌کند.

حسینی با تأکید بر دوری از سیاه نمایی و کم رنگ جلوه دادن خدمات دولت اظهار داشت: برخی افراد با سیاه نمایی و نادیده گرفتن خدمات و نقاط مثبت، حقیقت را نادیده گرفته و با سخنان و موضع‌گیری‌های نامناسب ذهن جامعه را نسبت به خدمات دولت دچار تردید می‌کنند.

وی ولایت فقیه را یکی از مهم‌ترین عوامل وحدت و یکپارچگی مردم دانست و تصریح کرد: ولایت فقیه موهبتی الهی و نعمتی بزرگ برای ایران اسلامی است و نظام مقدس اسلامی ما را در مقایسه با بسیاری از کشورهای اسلامی متمایز ساخته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، به وجود برخی آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در کشور اشاره کرد و افزود: امروز خطر بروز برخی آسیب‌های اجتماعی به قدری جدی و خطرناک است که مقام معظم رهبری شخصاً در این رابطه وارد عرصه شده‌اند.

حسینی با اشاره به بروز خشکسالی‌های 20 سال اخیر در استان اظهار داشت: کمک به برطرف کردن مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال از مهم‌ترین امور برای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی مخرب و جبران ناپذیر در جامعه است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قشر زیادی از مردم این استان در عرصه کشاورزی و دامداری امرار معاش می‌کنند و از پیامدهای زیان بار خشکسالی متضرر شده‌اند باید رویکرد ایجاد اشتغال را از کشاورزی به سایر بخشها سوق داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: خراسان جنوبی در زمینه‌هایی نظیر گردشگری، تجارت، صنعت و صنایع دستی دارای زیرساختها و ظرفیتهای بساری مناسبی است که با تقویت این بخشها می‌توان کمک درخور توجهی به ایجاد اشتغال در استان به انجام رساند.

حسینی، شهرستان بشرویه را شهری برجسته در حوزه ادبیات و فرهنگ استان دانست و گفت: این شهرستان چهره‌های برجسته و درخشانی را در عرصه علم و ادب به کشور تقدیم کرده است و شایسته توجه و مساعدتهای بیشتری است.

در این جلسه در حکمی از سوی وزیر کشور، علیرضا زمانزاده به عنوان فرماندار جدید شهرستان بشرویه معرفی و از خدمات حسین مردای در زمان تصدی پست سرپرستی این فرمانداری تقدیر و تشکر به عمل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.