قدس آنلاین- تبریز: مدیرعامل شرکت توسعه و عمران آذربایجان، تقویت بافتهای ناکارآمد شهری را، مهم ترین دستور کار شرکت توسعه آذربایجان، عنوان کرد.

تقویت بافت های ناکارآمد شهری، مهم ترین دستور کار شرکت توسعه و عمران آذربایجان

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، احمد سجودی که در بازدید خبرنگاران از پروژه های این شرکت  در جمع آنان سخن می گفت، با اشاره به معضل حاشیه نشینی در تبریز، خاطرنشان کرد: تبریز با دارا بودن٢٥۰٠هکتار بافت حاشیه نشین، یکی از پرمخاطره ترین مناطق کشور در بحث مدیریت بحران محسوب می شود و این امر موجب شده تا شهرداری تبریز، به موضوع توانمندسازی این قسمتها، توجه ویژه ای داشته باشد.

وی ادامه داد: بر این اساس، شرکت توسعه و عمران آذربایجان با تدوین طرح توانمندسازی در بافتهای ناکارآمد، فاز اول این پروژه را درقالب ٢٠٠واحد مسکونی در شهرک ارم اجرا کرده است.
مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان، با اشاره به وضعیت فعلی این واحدها نیز گفت: عملیات إجرائی این واحدها، به إتمام وسیده و در مرحله واگذاری قرار دارد.
سجودی در باره نحوه واگذاری این واحدها نیز إظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، مقرر است که أهالی این محدوده، با واگذاری منزل مسکونی خود، یک واحد آپارتمان دریافت کنند.
وی أضافه کرد: واحدهای مسکونی تحویل گرفته شده از شهروندان، توسط کارشناسان قیمت گذاری می شوند و در تهاتر با واحد مسکونی جدید، اختلاف قیمت نیز محاسبه و طلب شهروندان به صورت نقدی پرداخت می شود.
مدیر عامل شرکت توسعه و عمران آذربایجان در زمینه ارائه تسهیلات به شهروندانی که باید مبلغی به عنوان مابه التفاوت به شهرداری پرداخت کنند نیز، عنوان کرد: برای رعایت حال این عزیزان، مبلغ مابه التفاوت به صورت أقساطی و با شیب ملایم دریافت می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.