قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور : معاون بهره‌برداری شرکت گاز گیلان گفت: گیلان در سال جاری جزو استان‌های سبز و برخوردار از گاز طبیعی قرار می‌گیرد.

گیلان استان سبز می‌شود

حسین اکبری در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره گاز این شهرستان با اشاره به پروژه‌های گازرسانی به این استان اظهار کرد: روند گازرسانی به بسیاری از روستاهای گیلان در حال انجام و اتمام بوده و در سال جاری گیلان جزو استان‌های سبز و برخوردار از گاز طبیعی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای ماسال به بیش از 95 درصد رسیده است، ادامه داد: با گازرسانی به روستاهای سلیم‌آباد، خروم و چلسی، ماسال به لحاظ گازرسانی جزو شهرستان‌های سبز قرار می‌گیرد.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز گیلان با بیان اینکه اتمام پروژه‌های گازرسانی موجب سبک شدن وظایف پیش روی اداره‌های گاز شهرستان‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با حمایت فرمانداری‌ها، شاهد بهبود وضعیت وصول مطالبات شرکت گاز و ارتقای بیش از پیش خدمات به مشترکان در آینده باشیم.

فرماندار ماسال نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه در این شهرستان شاهد اجرای پروژه‌های گازرسانی مناسبی بوده‌ایم، اظهار کرد: به‌زودی تعدادی از روستاهای ماسال به شبکه گازرسانی متصل می‌شوند.

محمود قاسم‌نژاد اجرای پروژه گازرسانی در گیلان را دارای پیشرفت خوبی دانست و گفت: در دولت تدبیر و امید پروژه‌های گازرسانی به روستاها شتاب بیشتری بخشیده شده و قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

در مراسم مذکور ناصر اشرافی به عنوان رئیس جدید اداره گاز ماسال انتخاب و از تلاش‌های مظاهر حبیب‌زاده قدردانی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.