سرپرست بانک توسعه تعاون با اعلام تهیه پاسخ واحد مدیران ۱۲ بانک دولتی و نیمه دولتی به ضرب الاجل دیوان محاسبات گفت:‌ طی یکی دو روز آینده پاسخ بانک ها ارائه می شود.

جزییات نشست ۱۲ مدیر بانکی/ واکنش به ضرب الاجل دیوان محاسبات

حجت الله مهدیان روز چهارشنبه در گفتگو با ایبِنا، درباره ضرب الاجل دیوان محاسبات مبنی بر تعیین مهلت سه روزه برای مدیران بانکی به منظور برگرداندن مازاد مجموع حقوق و دریافتی‌های۲۰ میلیون تومانی ماهانه از ابتدای سال ۱۳۹۳ گفت: در این زمینه تخلفی صورت نگرفته است.

سرپرست بانک توسعه تعاون ضرب الاجل دیوان محاسبات را شتاب زده و عجولانه دانست و اظهارداشت: به نظر می رسد این موضوع نیازمند کار کارشناسی است.

مهدیان خاطرنشان کرد: سیستم بانکی از این موضوع دفاع خواهد کرد و امیدوارم این پاسخگویی منجر به رفع ابهام در دیوان محاسبات شود.

وی تاکید کرد: نامه دیوان محاسبات برای بانک توسعه تعاون نیز آمده بود و البته فرصت ۳ روزه دیوان محاسبات به پایان رسیده و قرار است سیستم بانکی یک پاسخ واحد در این زمینه تهیه کنند.

این مقام مسئول در بانک توسعه تعاون افزود: مدیران عامل ۱۲ بانک دولتی و نیمه دولتی به این نتیجه رسیده اند که برای نامه های مشابه یک پاسخ واحد با امضای مدیران عامل بانک ها تهیه و ظرف یکی دو روز آینده به دیوان محاسبات ارسال شود.

به گفته مهدیان، این نامه در اصل پاسخ رسمی نظام بانکی به دیوان محاسبات خواهد بود و واقعا نیز تخلفی صورت نگرفته و برخورد یک مقدار سختگیرانه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.