قدس آنلاین - یزد : استاندار یزد حادثۀ غم انگیز واژگونی اتوبوس زائران حسینی را تسلیت گفت

سفر ناتمام زائران حسینی چشم های همه ما را اشکبار کرد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید محمد میر محمدی اظهارداشت :حادثه دلخراش ، دردناک و تأسف برانگیز واژگونی اتوبوس حامل زائران حسینی درجاده یاسوج و کشته و زخمی شدن ده ها تن از زائران عزیز کربلای حسینی، شهر و دیارمان را در هاله ای از عزا و ماتم فرو برد و همه را داغدار و دردمند و دلها را غرق غم و اندوه ساخت.
این عزیزان که می رفتند تا در راهپیمایی اربعین حسینی بر شکوه و عظمت این رخداد دینی و اعتقادی بیفزایند و جان و دل را در زیارت مرقد شهیدان کربلا منور سازند، در این واقعه مؤلمه جان  را به جانان تسلیم نمودند و سفر ناتمام کربلایشان چشم های همه ما را از چشمه های اشک و خون لبریز ساخت.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به همه خانواده های داغدار و فرزندان و اقوام و خویشانشان و به همه مردم صبور و مؤمن یزد حسینیه ایران، امیدوارم خداوند روح این عزیزان را که به دیدار حق شتافتند با روح شهدای کربلا محشور گرداند و به همه زخمی ها و مجروحان حادثه شفای عاجل عطا فرماید.
 

شهردار یزد حادثه تصادف زائران حضرت سید الشهداء (ع)  را تسلیت گفت

محمد رضا عظیمی زاده اظهارداشت : در پی رویداد حادثه ناگوار تصادف زائران حضرت ابا عبدا... الحسین (ع)، تعدادی از آنها دعوت حق را لبیک گفتند و با شور و عشق حسینی به سوی معبود پر کشیدند و شماری از آنها نیز مجروح و زخمی شدند.

وی برای درگذشتگان این حادثه علو درجات و برای بازماندگان آن ها صبری جزیل و اجری عظیم مسئلت نمود و از خداوند متعال سلامتی و شفای مجروحان آن را خواستارشد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در پیامی حادثه واژگونی اتوبوس زائرین یزدی عتبات عالیات را تسلیت گفت

سید ابوالفضل موسوی بیوکی  اظهارداشت : حادثه ناگوار تصادف اتوبوس زائران اربعین حسینی در محور اقلید به یاسوج که موجب زخمی شدن و از دست دادن شماری از هم استانی‌های محب اهل بیت و عزیزمان شد موجب تالم و تاثر شد."

وی با آرزوی سلامت و بهبود مصدومان این حادثه‌ی دلخراش و تسلیت به مردم یزد به ویژه بازماندگان، از خداوند متعال آرامش ابدی و رحمت واسعه الهی در جوار اباعبدالله الحسین (ع)  برای از دست رفتگان و صبر زینبی و اجری جزیل برای بازماندگان مسئلت کرد.

نماینده یزد همچننی ابراز امیدواری کرده است که مسئولان ضمن پیگیری جدی درمان آسیب‌دیدگان، با بررسی علت وقوع حادثه و انجام اقدامات لازم زمینه جلوگیری از بروز این اتفاقات را تقویت کنند تا بار دیگر شاهد تکرار چنین حوادث تلخ و غمباری نباشیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.