قدس آنلاین- تبریز: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: همه یک هزار و ۵۰۰ طرح ارائه شده در نمایشگاه فناوری قابل ارائه به بخش تولید هستند.

طرح‌های ارائه شده در نمایشگاه فناوری تبریز قابل ارائه به بخش تولید هستند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل جبارزاده در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه فناوری‌های نوین تبریز با اشاره به افتتاح یک گلخانه در شهرستان جلفا توسط وزیر کشور اظهار داشت: این گلخانه برداشت محصول را تا ۱۰ برابر افزایش داده و امکان برداشت ۵۰۰ تن محصول در هکتار را فراهم می‌کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه همه یک هزار و ۵۰۰ طرح ارائه شده قابل ارائه شده به بخش تولید هستند، ادامه داد:  هر آنچه که در این نمایشگاه دیده می‌شود تحقیق برای تولید ثروت است و قول می‌دهیم همه ساله این نمایشگاه را با تمام توان و قدرت برگزار کنیم.

وی اذعان داشت: فن بازاری از سال گذاشته دایر شده که محققان می‌توانند نتایج تحقیقات خود را از طریق این فن بازار به فروش برسانند.

جبارزاده با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بدون توجه به فناوری‌های پیشرفته پژوهش و دانش بنیان کردن تولید امکان‌پذیر نیست، گفت: باید توجه داشت که دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی بدون توجه به اقتصاد دانش بنیان ممکن نیست زیرا که رشد صنعت با ایده‌ها و روش‌های سنتی و گذشته قابل تحقق نخواهد بود.

چهارمین نمایشگاه فناوری‌ های نو ربع رشیدی از امروز تا ۲۳ آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز دایر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.