۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 474383

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: قرار است فردا در صحن علنی شورای شهر رشت خرید امتیاز باشگاه ما به رأی گذاشته شود.

فروش سپیدرود فردا به رأی گذاشته ‌می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، علی نظرمحمدی ضمن بیان این مطلب، درمورد بازی فردای تیمش با مس کرمان در هفته سیزدهم لیگ دسته اول گفت: برای این بازی برنامه خاص و ویژه‌ای داریم. مسابقات لیگ دسته اول را به سه بخش تقسیم کرده‌ایم. بخش اول هفته‌ اول تا یازدهم، بخش دوم هفته دوازدهم تا بیست‌ودوم و بخش سوم هفته بیستوسوم تا سیوچهارم و اکنون در بخش دوم لیگ هستیم. ما در حال حاضر با یک بازی کمتر در رده دوم جدول لیگ قرار داریم. روز یکشنبه هم با مسی بازی داریم که بیشتر از ما در خانه خود بازی کرده است.

وی ادامه داد: مس کرمان را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و در ابتدای مسابقه می‌خواهیم بازی را اداره کنیم تا بازیکنان‌مان هم به شرایط آب‌وهوایی کرمان بیشتر آشنا شوند. مس خط حمله سریعی دارد، اما اگر بتوانیم در 20 دقیقه اول بازی آنها را کنترل کنیم در ادامه می‌توانیم به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. بازیکنان ما در هر بازی انگیزه فراوانی برای برد دارند.

سرمربی سپیدرود در مورد وضعیت خرید امتیاز این باشگاه از سوی شهرداری رشت گفت: قرار است فردا در صحن علنی شورای شهر رشت خرید امتیاز باشگاه ما به رأی گذاشته شود و فکر می‌کنم با احتمال بیش از 90 درصد اعضای محترم شورا با انتقال امتیاز تیم به شهرداری موافقت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.