با توجه به نامه وزارت ورزش به فدراسیون جهانی در خصوص احکام دیوان عدالت اداری نامه‌ای رسمی به کمیته ملی المپیک ارسال شد.

مکاتبه وزارت ورزش با فدراسیون جهانی تیراندازی در خصوص دوشغله بودن هاشمی

به گزارش قدس آنلاین،  جلسه هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی امروز برگزار شد که سیدمهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی در این جلسه حضور داشت تا در خصوص نامه فدراسیون جهانی به کمیته المپیک ایران مبنی بر احکام صادر شده دیوان عدالت اداری در خصوص باطل شدن انتخابات فدراسیون توضیحاتی را ارائه دهد.

هاشمی در گفت‌وگو با فارس، در این باره اظهار داشت: بعد از اینکه موضوع دیوان عدالت اداری به نادرستی با نامه وزارت ورزش به فدراسیون جهانی طرح شد فدراسیون جهانی با مکاتبه با کمیته المپیک ایران و ما در این باره استعلام کرده است. وزارت ورزش نامه‌ای را به فدراسیون جهانی ارسال کرد تا نظر آنها را در خصوص این موضوع بگیرد که چنین احکامی از سوی دیوان عدالت اداری صادر شده و نظر شما چیست.

وی افزود: این مکاتبه صرفا درباره حکم اولیه بود نه راجع به تجدید نظر که رد شده بود. چنین مسئله‌ای در مجامع بیرونی مطرح شده و فدراسیون جهانی هم از ما و کمیته خواسته تا بگوییم داستان چیست. کمیته المپیک هم از من گزارش خواست به همین دلیل در هیأت اجرایی حضور داشتم چون کمیته هیچ سند رسمی در اختیار نداشت و قرار شد استعلام بگیرند. ما هم پاسخ رسمی را می‌دهیم و احکام را در اختیارشان قرار خواهیم داد.

رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که آیا شما با وزارت ورزش مکاتبه‌ای کردید یا خیر که چرا این موضوع در فدراسیون جهانی مطرح شده تصریح کرد: ما با آنها صحبت کردیم اما وزارت ورزش موظف نیست به ما پاسخ بدهد. پاسخی هم نگرفتیم. امیدواریم در دوره جدید چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    0 0
    عججججب