در زندگی‌ام آنقدر محتاط زندگی کردم که تیتر زردی نداشته باشم.

مجید اخشابی :تا به امروز حاشیه رسانه‌ای نداشته‌ام

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در پی مصاحبه ای بامجید اخشابی خواننده پاپ کشورمان که با حضور در نمایشگاه مطبوعات در خصوص انتشار اخبار زرد اذعان داشت: بارها با اخبار و تیترهای زرد در فضای مطبوعات و فضای مجازی روبرو شدم که متاسفانه به شدت آزاردهنده است و منجر به تنش و ناراحتی در زندگی خصوصی اشخاص می‌شود؛ تا حدی که گاهی غیر قابل جبران است. 


وی افزود: قلم حرمت دارد و قلم به دستان باید حرمت حرفه و قلمشان را حفظ کنند. همانطور که خداوند در قرآن به آن قسم یاد کرده است. امیدوارم که در این محیط گرم و صمیمی مطبوعات شاهد چنین موضوعات و تیترهای آزاردهنده‌ای نباشیم. 

اخشابی در مورد این سوال که آیا تا به امروز در خصوص شما تیتر زردی زده شده است، گفت: تا به امروز سعی کردم محتاطانه عمل کنم. به دور از هر حاشیه‌ای زندگی کردم و تا به امروز تیتر و حاشیه زردی نداشته‌ام. 

وی در پایان در خصوص پیشرفت مطبوعات در این بیست و دو سال خاطرنشان کرد: به طور حتم مطبوعات رو به پیشرفت هستند و ما شاهد رشد آن در کشورمان هستیم. تنها باید به این نکته تعهد داشته باشند که قلمشان را در راستای شعار «شفافیت و صداقت» نمایشگاه به کار بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.