قدس آنلاین – داورزن : مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان داورزن گفت: ساخت مجتمع آبرسانی سربداران، زرد کوهی و بیزه - مزینان نیز از طرحهای در دست اجرا در داورزن هستند که برای تکمیل نیازمند ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار است.

اختصاص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار به بازسازی و تعویض شبکه توزیع آب شرب روستایی داورزن

محمدرضا حقانی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین در داورزن با بیان اینکه امسال ۲۵ میلیارد ریال برای تکمیل این سه طرح از محل اعتبارات استانی و ملی اختصاص یافته است افزود : تاکنون ۱۲ میلیارد ریال از این طرح محقق شده است.

وی منابع تامین آب روستاهای داورزن را شامل ۱۲ حلقه چاه ذکرکرد و یادآور شد : برای تقویت تامین این منابع آبی و خطوط انتقال آب ۱۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استانی به این بخش  نیز اختصاص یافته است .

وی  با اشاره به اینکه از مجموع ۳۴۰ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب روستایی این شهرستان ۷۵ درصد آن فرسوده بوده و نیاز به تعویض و بازسازی دارد تصریح کرد : امسال ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای بازسازی و تعویض این شبکه فرسوده اختصاص داده شده است .

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی داورزن با تاکید بر اینکه این اداره ۹ میلیارد ریال برای اجرای طرحهای آبرسانی شهرستان به پیمانکاران دیون دارد اظهار داشت : هشت میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ و تملک دارایی استانی برای اجرای طرحهای آبرسانی و نگهداری از تاسیسات آبرسانی داورزن اختصاص یافته است.

حقانی خاطر نشان کرد : تنها چهار روستای بیزه، کایف، فشتنق و زردکوهی از توابع بخش مرکزی داورزن به دلیل قرارگیری در منطقه کوهستانی از مزایای شبکه آبرسانی بهره مند نیستند.

وی در عین حال  اضافه کرد : برای اجرای شبکه آبرسانی به این چهار روستا طرح ساخت مجتمع زردکوهی در دست اجراست که امسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آن اختصاص یافته است . /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.