قدس آنلاین- بجنورد: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت:21 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری برای تکمیل کتابخانه عمومی این شهرستان اختصاص یافت.

اختصاص ٢١ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کتابخانه عمومی شیروان

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، احمد زیبایی افزود: ساخت کتابخانه عمومی شیروان با زیربنای ٢ هزار و ٧٥٠ متر مربع در محل پارک کوثر این شهر از سال ٩١ آغاز شده که تاکنون از ٧٠درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه پیمانکار و مجری طرح مزبور شهرداری شیروان است گفت: در صورت تخصیص به موقع اعتبار فوق کتابخانه مرکزی این شهرستان تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

زیبایی از افتتاح ٢ کتابخانه روستایی در این شهرستان طی سال جاری خبر داد و افزود: عملیات ساخت کتابخانه روستایی ینگه قلعه و روستای حسین آباد از توابع بخش مرکزی در این شهرستان به اتمام رسید و پس از تجهیز جهت بهره برداری تحویل نهاد کتابخانه های عمومی استان شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان زیر بنای هر کدام از طرح های مزبور را ١٢٠ متر مربع عنوان کرد و گفت: در مجموع برای ساخت ٢ کتابخانه روستایی در این شهرستان٢میلیارد و ٦٠٠ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی هزینه شد.

به گفته زیبایی هم اکنون در شهرستان شیروان ٨ باب کتابخانه شهری و ٢ باب کتابخانه روستایی فعال است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.